18. oktober 2011

the Weekend

Stockholm var herlig! Ikke rart jeg nøt det ekstra med alle lykkeønskningene fra dere:-) Det var godt å se vakre L og Alva igjen, som har flyttet. Vi har skravlet, spist, shoppet, gått tur i nydelig høstvær, ledd masse og møtt vakre A som er fra Stck. 

New face? Kjøpte meg Kiehls til ansiktet etter å ha hørt så mye bra om det. Liker foreløpig! Ingen parfyme og masse fukt nå som kulden setter inn.. Luksus i hverdagen.

Elskbart vær og nydelige farger..


Animal prints. Yeah


I prøverommet på MQ. Kuppet denne grå strikkejakken på halv pris. Også fant jeg tiiidenes bukse på Gina T av alle ting! En svart coated (blank) slim bukse, modell Elly. LOVE!

Ett glass rødt og parmapizza på Vapiano i Sturegatan. Anbefaler alle denne diggbare restauranten!


Håper alle har det fint! Snart kommer et innlegg om fine ting som har ramlet ned i postkassen min den siste tiden. Jeg er så heldig!

15 kommentarer :

  1. Hei hei, herlig å være inne her hos deg igjen :)
    Alltid masse flotte innlegg her.
    Ser ut som om du har hatt en super tur :)
    Godt med litt ekstra venninnetid innimellom.
    ha en fin fin tirsdag, klem Ella

    SvarSlett
  2. Så koselig! Lurt å ta seg en husmorferie av og til, det gjør godt :-) Klem

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har hatt ein skikkelig fin tur!
    Nydelige bilder, som alltid :)
    Ha ein fin dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tips om ansiktsbehandling. Er selv på utkikk etter nye produkter :)

    Ha en fortsatt fin fin tirsdag!

    Nina

    SvarSlett
  5. Høres ut som en perfekt tur!!
    Herlig jakke du kuppet, you know me - GRÅ ♥
    Hmmm, Kiehl's har jeg ikke hørt om, skal det være bra altså?? Jeg har veldig tørr hud, spesielt på hendene, finnes krem for hendene og??
    Får man ikke kjøpt det i norge kanskje?
    Spennende og høre hva du syns når du har prøvd de en stund;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Du er min favoritt EN blogger Cecilie!! Knallfint innlegg hos Nib.. du er så flink! Bildene og teksten, og ikke minst DU! Vakkert!!!
    Håper du aaaldri finner på å legge ned bloggen...hehe... bare tullinger som gjør slikt ;-D

    Ha en nyyydelig dag!! KLEMMER FRA IDA

    SvarSlett
  7. Ida; du vet å gjøre dagen gladere!! Oh my for en hyggelig kommentar:-)

    Takk til alle som besøker meg og legger igjen koselige spor. I morgen (tror jeg) kommer innlegg om posten, Ida. Tihi. Love it!

    KLEMMER

    SvarSlett
  8. Dette hørtes ut som en herlig tur med jentene. Koselig å treffe gamle kjente og skravle i vakre Stockholm. Nydelige bilder og den pizzaen skulle jeg gjerne smakt :-) Kult dyreprint og lekker strikkejakke.

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. I love Stockholm:) Og jatakk til dyreprint også;) Godt å høre at dere har hatt en herlig jentehelg!

    Gleder meg til torsdag:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  10. Godt du har kost deg på tur! Deilig med tid med venner :)

    SvarSlett
  11. Elsker å reise på tur med deg!! Vi har hatt det så fint sammen med L og A. Savner helgen allerede jeg... Din M

    SvarSlett
  12. Stockholm er en herlig by. Ser ut som du har hatt en flott tur:-)

    SvarSlett
  13. Hvor kjøpte du Kiehls i Stockholm og hvordan var prisene? :)

    SvarSlett
  14. Nydelige bilder og sikkert en herlig tur til stockholm. Nydelig strikkejakke. Lurer på hva slags det tykke skjerfet er på det ene bildet?

    SvarSlett
  15. Kjøpte Kiehls på Åhlens, men prismessig ville jeg like gjerne bestilt hos parfymeri.no. (Gimle Parfymeri).

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online