7. april 2011

Et vårlig middagstips; basilikumlaks

Nå merker jeg at våren virkelig er her for nå kribler jeg etter å tipse om middager igjen.. Elsker at det er masse lys til sent på kveld! Mine middagstips minner lite om Hellstrøms middager, men de er enkle og smaker godt. Hva mer trengs? 


Denne gangen tipser jeg om en super-sunn laksemiddag. Det er jaggu ikke hver dag jeg lager så sunn middag så det er jo bare å dokumentere! Faktisk ble risen og kesamen nesten litt overflødig ettersom salaten ble utrolig saftig og frisk, men det ble knallgodt. 



God middag! Hva lager du i dag tro? Jeg kunne trenge noen tips jeg også:-) 

4 kommentarer :

  1. wow! det så utrolig godt ut!! frista til og med nå rett etter å ha spist middag;)
    takk for utrolig hyggelige ord fra deg!!!
    klem kristina

    SvarSlett
  2. Å nam det så godt ut!
    Takk for tipset, da vet jeg hva vi kan ha en av dagene neste uke :)

    Snart helg nå, kos deg!
    Håper "ruginga" går bra!

    Klem, Line.

    SvarSlett
  3. For en nydelig blogg du har, fantastisk fin! Legger meg til som følger og titter innom snart igjen. Har satt og koset meg med flere innlegg bakover.
    Venter selv en liten sønn i mai også =)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online