17. august 2010

Sensommer = lykke

Det er sprøtt å si det, men vanligvis på denne tiden er jeg lei av sommer og gleder meg til høst! Ikke denne gangen, utrolig nok.. Jeg suger til meg sommervarmen, som først valgte å si "hei" nå i august. Høst blir bra, men akkurat nå er det lykke å føle at man har forlenget sommerferie i helgene. Topp avkobling!


Vi har storkost oss med gode venner i Grebbestad. For et vakkert sted og et vakkert vær! Sverige er et herlig land å være i må jeg erkjenne. 







Vi fikk servert nydelige grillspyd og Coronas. Deilig! Takk for en FAB helg mine gode.

3 kommentarer :

  1. Dette saa herlig ut!:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som du har kos deg:)

    Fine bilder:)

    SvarSlett
  3. Takk for en herlig tur. Dere er så fine å være sammen med. Det var skikkelig hyggelig og Grebbis er et nydelig sted. Ler enda godt når jeg tenker på dansekongen;)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online