18. august 2010

Leopard-like wednesday

Litt lettere skydekke i dag, men fortsatt grått. Det er helt greit, høsten er på vei! Jeg handlet maling igår, så nå ser jeg frem til å male den gamle loppisstolen som har stått og ventet siden ferien. Veldig spent på fargen! Legger ut når den er ferdig. Ha en FIN onsdag!


Crazy ring fra E-bay, som jeg aldri trodde jeg skulle gå med... Leopard i hvitt gull med knall grønne øyne. Var faktisk veldig kul på!

 Skjerf fra H&M og tunika fra LoveForever. Jeans fra T/J.

4 kommentarer :

  1. Hei! Så fin blogg du har ;) Her likte jeg meg godt!

    Anette

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie :) Bloggen din er så fiiiin! Jeg er innom nesten hver dag. Koser meg med å lese her.

    Ha en fin dag :) Klem K

    SvarSlett
  3. Stilig skjerf du har kjøpt deg. Det likte jeg :0)
    Men jeg tenkte å spørre deg om noe... har du handlet en del på ebay? Har aldri gjort det selv for jeg har ikke turt, men har lyst til å prøve det nå. Finner så masse fint der :0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  4. Høres jo supert ut det da :0)
    Betaler du med paypal da eller? Må nok prøve ebay jeg også tror jeg ;0) Thihi.

    Klemmer.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online