23. juli 2012

Følg meg på Instagram

Hjemmelaget pizza er min favorittrett ja. Utvilsomt. For et deilig helgeminne! Sukk så skjønt det er å "bare være" med god mat og de man setter størst pris på uten så mye kjas og mas. Sosial som jeg er liker jeg supergodt besøk også, men noen ganger er det bare sweet å være alene. Nå har vi imidlertid vært lenge nok alene og gleder oss til deilig besøk av gode venner på hytta! Men fy for et vær vi har i dag..



Bilder fra helg hjemme før vi dro. Jeg har forresten åpnet ny profil på Instagram så nå kan dere følge meg der:-) @cecilieslykke. Foreløpig litt skralt med bilder, da jeg har lukket den gamle og åpnet ny. Til mine nærmeste som prøver å nå meg på telefon; jeg er som kjent tilbake på gamle 3G iPhonen uten iMessage fordi den nye IGJEN er ødelagt. Ring hvis dere skal ha tak i meg;-) Sender på rep når jeg kommer hjem! I dag er jeg like produktiv som andre dager her ute; snart ferdig med forstykket på Skappelengenseren og mangler da bare ermene. Spent på om de små vriene jeg har gjort blir bra;-) God "sommer"(høst)dag!

9 kommentarer :

  1. Snaaart sees vi!! <3

    SvarSlett
  2. Liker å titte innom bloggen din, så jeg har lagt deg til på instagram også :)
    Jeg er gryh1 (husetikleiva.blogspot.com)

    SvarSlett
  3. mmmm fikk lyst på hjemmelaget pizza med parmaskinke og rucola jeg :)

    SvarSlett
  4. Fy søren så god den pizzaen så ut :)Hadde en sunnifisert variant av denne på lørdag selv, utrolig godt!

    SvarSlett
  5. Lagt meg til som følger jeg ;) Den pizzaen din så virkelig god ut gitt ;)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Utrolig fristande... Ser ut som eg mangle litt på husmorferdighetsfronten! :-) Ska legga deg te på instagramen eg ;-)

    SvarSlett
  7. Hurra! Jeg har lett etter deg på instagram Cecilie, endelig! Bildene dine er til stor inpirasjon! Tommel opp!:-)

    SvarSlett
  8. Nu har jag lagt till mig som följare. Ha en fin dag, kram!

    SvarSlett
  9. Følger du oss? AkmusicAndrea12 og/eller akmusic123.


    -Alltid koselig med kommentar tilbake<33!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online