20. juli 2012

5 fine år

Denne sommeren har jeg total hekle- og strikkedilla og er for øyeblikket i gang med min første genser. Fy så gøy det er! Luften har vært kald til nå så jeg produserer som en gal. Thank heaven for masse hobbyer!

1. RUM er sikret til egentid, sammen med genseren. Fant den perfekte gråfargen på alpakkagarnet jeg skulle ha. Genseren skal bli oversized og lang og er selvfølgelig basert på Marias oppskrift. Jeg gjør imidlertid noen justeringer. 2. Deilig utsikt fra hyttesengen. Sol fra åpent vindu og hagen i bakgrunnen. Fuglekvitter hører jeg og;-) 3. Elsker det heklede sengeteppet. 4. Voksende mage. Den er akkurat som sist, ikke veldig stor, men absolutt i vekst. Føles herlig å vente på frøet vårt. Hvem er du egentlig? 5. Hekleprosjekt i solen etter å ha nøstet opp et halvferdig prosjekt som begynte som strikkeprosjekt. 6. Filip kom med sin første blomst til mamma igår. Smelt! Selvfølgelig med hjelp fra pappa.. Vi har forresten vært sammen et halvt tiår i dag, jeg og pappaen, og det føles fint. Veldig fint! Ha en deilig dag! Her har jeg tro på en finfin soldag i dag. Check!

9 kommentarer :

  1. Koselige glimt fra en alltid like koselig blogg!! Har skrevet ut mønsteret på Selbuvottene du la ut, og har et stort mål om å få ferdigstilt de i løpet av september... :)

    Så gøy at vi har termin på likt! Veldig sent svar herfra, men vi har fødeplass på Riksen. Hva med dere? Utrolig rart at det begynner å nærme seg for alvor. Drømmer om fødsler hver eneste natt om dagen, litt slitsomt egentlig :P

    God ferie videre!

    SvarSlett
  2. Gleder meg sånn til å komme på besøk!! Savner dere hver dag! Gratulerer igjen til verdens fineste O og C <3 Nuss M

    SvarSlett
  3. Ser ut som dere har en kjempefin sommer. :) Skal si du har blitt rå med strikkepinnene.
    God klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Og gratulerer med 5 års dag! ♥

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Jeg hverken strikker eller syr selv, så blir desto mer imponert over hva andre får til :) Og til lykke med 5 års jubileum! Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei Cecilie :)

    Takk for dette innlegget, nå er genseren "in the making" og jet gleder meg til den blir ferdig! Så takk for at du tipset om Maria :)

    Fortsatt god Sommer :)

    Irene

    SvarSlett
  7. Hei Cecilie!

    Du gir god inspirasjon som alltid :) Kan du legge ut garntypene du bruker på genseren? Er hjemme i permisjon og litt strikking er koselig tidsfordriv på kveldene mens lille sover og været er som det er i trøndelag... Foreløpig har det gått i små prosjekt til knerten, men denne genseren kan jeg kanskje få strikket til meg selv:)

    God sommer, klem Sissel

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Sissel! Jeg har brukt Faerytale og Tynn alpakka fra Du store alpakka:-) superfornøyd med valget! Lykke til. Klem fra Cecilie

      Slett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online