11. juni 2012

My weekend

Noen helger er bedre enn andre. Jeg liker best de helgene som ikke føles stressende, men hvor jeg har rukket uendelig masse og truffet fine mennesker. Det er jaggu ikke alltid at helgene føles sånn, men denne ble en av dem. 


Her har man utnyttet helgens potensiale max og gjort følgende: 1. kuppet neglelakken jeg har lett etter; Essie Bikini so teeny i lyseblå shimmer. LOVE 2. pyntet meg med kjede - ikke hverdags! 3. vindusshoppet på Frogner 4. snust på blomster på Tøyen 5. hatt verdens deiligste selskap på kjøkkenbenken 6. drukket iskaffe med knust is på Kaffepikene med fin venninne 7. spist rundstykker 8. bakt de først 9. vært på MiniØya til glede for den lille. So good! Bortsett fra at himmelen åpnet seg halve tiden..

I tillegg har jeg faktisk rukket å rydde klesskapet, som var  b.o.m.b.e.t, vært på visning (omg så kjedelig), hatt verdifull kveld med venninner og koselig heng hos gode venner i nytt hus. FAB. Ja - innrømmer at mye av søvnen jeg burde prioritert ble byttet ut med mange av gjøremålene, så nei - jeg er ingen superwoman. Jeg bare utvidet døgnet litt;-)

6 kommentarer :

  1. Hørtes ut som en smashing helg :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig deilig med slike helger;)
    Fine bilder du tar:-)
    Klemmeklem fra Janne

    SvarSlett
  3. For en knall helg!!
    Fått rydda masse selv her og har sikkert gitt 10 poser til Fretex, så nå er det kun klær jeg bruker i det nye walk-in -closet mitt...
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Hei Cecilie! Jeg er selv gravid og blir så inspirert av klestipsene dine. Tusen takk:)

    SvarSlett
  5. herlige bilder du viser :)

    ha ein fin kveld!

    henriette

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online