14. mars 2012

Den gode følelsen

Når du våkner til fuglekvitter og varm luft, ikke bare varme fra solen, da er det vår. Ikke at vi er sikret at det ikke vil snø mer, men det er bare så herlig ute at det må nevnes. I hvertfall her i Oslo. Ikke for å gni det inn:-) Sitter og tenker på at på denne tiden i fjor ventet jeg som et lite barn på det fine lille frøet som vokste inni meg. Lurte på hvem som befant seg der inne. Klarte nesten ikke vente.. Det er så rart at det lille frøet snart er et år! En mamma blir tullerusk av å tenke på sånt. Den friske fine lille gutten jeg sitter med i dag. Det blir faktisk ikke bedre. 


Selv om dagene for et år siden ikke bare var knall mtp sykmelding og intens venting husker jeg massemasse sol og en tidlig pangvår med høye temperaturer, koselige forberedelser, spenning, masse tanker og spørsmål - og superfine dager. Sukk:-) 


I mangel på deilige freshe vårbilder har jeg funnet frem noen favoritter fra i fjor som dere kan hvile øyet på så lenge. Ha en fin onsdag!

11 kommentarer :

  1. Friske, fine farger minner så absolutt om Påske og vår, herligste tiden på året.

    Tiden går fort med de små, fint å høre at du nyter den til fulle.

    Ha en deilig vårdag!

    SvarSlett
  2. Ja, tida flyr!!
    Nå er det jeg som går og venter spent på hvordan 3.mann blir, hihi!! Gleder oss til Linus kommer i juni.
    Deilig vær i sør også, nyter det! Kjenner at eneregien får en boost av det fine været!
    Herlige farger i bildene!
    Ha en strålende dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. så fint skrevet cecilie :) Ønsker deg en strålende dag! Håper det er bra med deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Dette ga meg godfølelsen, ja! Så freshe farger, det stråler vår! Jeg er veldig glad for at våren har kommet! :)
    Ha en fortsatt fin dag i sola!

    SvarSlett
  5. For et herlig innlegg! Mammalykke er det beste i verden! Nyt dagen m sol og gode tanker! Klem fra Line

    SvarSlett
  6. Herlige bilder og lesning :)
    Ta gjerne turen innom meg, jeg har en kjempefin Give Away gående akkurat nå - koselig om du vil delta :)
    Ha en superfin onsdag!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  7. Ååååå, nå er det jeg som går og venter på en liten mini... Juli er langt unna, føles det som! Nydelige bilder :)

    SvarSlett
  8. Tiden flyr så aaalt for fort...
    Syns ikke det er lenge siden mine var småttisser, og nå er de ungdommer... sukk... ♥
    Men det er deilig med slike stunder hvor man tenker tilbake da, du ett år, jeg 14, hehe:)

    Nyt de skjønne dagene vi har for tiden ♥

    SvarSlett
  9. Vår og forventninger hører sammen. Deilig å oppleve og deilig å se tilbake på. Nyt øyeblikket! Nydelige bilder forresten. :o)

    SvarSlett
  10. Hej smukke bileder og gott lesning, jeg glæder mig altid meget at læse din her blogg. Min lile pige bliver snat 9 manede og det jeg glæder mig sa meget at blive mor igen:-)
    Med venlig hillsen Stina

    SvarSlett
  11. Heeerlige bilder :)
    Våren er jammen deilig!!

    Nå er det ny fotokonkurranse hos Øyeblikk, heng deg med da vel!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online