12. mars 2012

God mandag!

Håper alle har hatt en deilig helg! Vi har hatt den beste langhelgen på lenge - på fjellet. Håper å kunne vise noen bilder snart. I mellomtiden kommer en liten oppdatering fra gangen vår!


 Den hjemmesydde byNord puten har visst flere måter og brukes på fant jeg ut. Snudd, rett og slett. Striper eller dyr - avhengig av humør! Den hvite trekassen har også funnet veien til gangen og er flink til å passe på magasinene mine. 

Solen skinner om dagen og det er så varmt i Oslo at jeg bobler over. Det er helt fantastisk! Har sittet ved sjøen med fineste vennene i dag og bare slikket sol. For en dag! Gleder meg allerede til imorgen.. 

5 kommentarer :

  1. så fint du har det, og grattis med galleri plass hos nib :)

    henriette

    SvarSlett
  2. Kuult å kunne variere med puten ;)

    Du må si fra om du vil ta en trilletur i solen før du begynner å jobbe igjen? Vi kommer til Oslo lett som en plett :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, nå er det bare helt D I G G ute:)
    Her ble lunsjen fortært i solen og sengetøy har tørket ute på snor:) Det er VÅR ♥

    Så fint i gangen deres, kul stol og jeg skimter en stjerne på teppet - digger:)

    Ha en fin kveld og forhåpentligvis en like herlig vårdag i morgen:)

    SvarSlett
  4. åh jeg blir misunnelig hver gang jeg ser den flotte stolen på en blogg.. LYST PÅ! :) Nydelig gang

    SvarSlett
  5. Åh! Misunner deg det nydelige været dere har! Her hjemme er det grått og trist! Herlig å ha så mye lys i gangen! Misunnelig! :) Ha en glad dag!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online