16. mars 2012

Farger er f.i.n.t

Black is the new white. White is good. Black is good. Men hva med fargene? Jeg må ha farger jeg, for ikke å bli helt rar. Syntes det gjør trolig mye med kontraster som svart og hvit sammen, og innslag av det, men uten noen fargeklatter i form av blomster og litt smånips blir jeg ikke ordentlig glad. I hvertfall ikke på denne tiden av året! Heldigvis er alle forskjellige. Det er det som er så fint - og som gjør interiør så spennende!

Det er vel ikke til å unngå å se her inne at tallerkenhyllen er en favoritt hos meg. Jeg skifter ut og styrer og ordner og blir like glad hver gang jeg finner en likanes kombinasjon for øyet. Nå er jeg mest fornøyd med sukkertøyet av en gammel fin ramme som jeg kjøpte på Epla hos Henriflette.

Farger er til å bli glad av, sant? Ønsker alle en fin fredag! 

10 kommentarer :

  1. Helt sant! jeg ha en fargerik tv room men stue er litt med hvit og svart.

    Nydelig turkis rammer.

    Ønsker deg en fin helg!
    Vicky

    SvarSlett
  2. Jeg er slik som deg, må ha litt fargeklatter her og der :)
    Kjempe søt ramme du har kjøpt deg. Likte fargen kjempe godt.
    Ønsker deg en strålende fredag og helg.
    klem Jane

    SvarSlett
  3. ENIG! Jeg vil ha og trenger mere farger nå;) Heldigvis kan jeg leve ut pastelldrømmen på Emilie sitt rom, men jeg merker at flere farger sniker seg inn i interiøret ellers også. Jippi for forandring! :)

    Ha en fab dag søta:)

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  4. jeg synes farger er så fint, når jeg ser det hos andre. men jammen er jeg dårlig på å ta det inn her hjemme.. I dag stod jeg faktisk på ultra og så på en knall gul metallkakebok fra freia (GUL, stor og ga meg en god følelse inni) og tenkte at den kanskje kunne vært morsom å ha på kjøkkenbenken.. kanskje til påske :) Fin var den, og jeg tenkte bl.a på deg da jeg så den .

    Ha en fin fredag. Klem klem

    SvarSlett
  5. Ja, litt farger må man ha! Særlig nå når det går mot vår.
    Nydelig stylet tallerkenhylle! Rammen var rålekker! Et blikkfang.

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg er så enig! Har perioder med mye farger og perioder med mindre farger, men det må liksom alltid være litt sprell (!). Jeg synes det hører med til den fasen av livet som jeg er i nå, med småbarn. Her er huset fullt av unger og støy hele dagen. Hmm...hadde de blitt roligere i et grått interiør tro?! Da skulle jeg i så fall vurdert det, he he ;-) Tallerkenhylla de er nydelig! Fin helg til deg. Klem

    SvarSlett
  7. Jepps, farger må til:)
    Jeg er veldig glad i sort/hvitt og naturfarger, men trenger fargeklatter og:) Akkurat nå er det GULT som er kult:)
    Og litt knæsj rosa, liiiiker!!

    Jeg elsker og ha funnet den stilen jeg trives med, og da kan mote være mote, deilig at vi ikke er helt like alle samme:)

    Nydelige bilder med freshe deilige farger hos deg Cecilie ♥
    Ha en fin fin fredag:)

    SvarSlett
  8. Nydelig miks av herlige farger!!!
    Også kortet.. hihi.. du er sååå søt!
    Smask og goood helg!

    SvarSlett
  9. Farger er helt klart fint - ikke minst på denne tiden av året :)

    SvarSlett
  10. Mitt interiør preges av sort, hvitt & natur, men syns det kvikkes opp med fargerike elementer som råååsa blomster (kjøpte 3 ulike typer bare idag), og det gjorde definitivt noe med humøret :)

    Vi må definitivt møtes nå ja, hvilken dag passer best? Onsdag tror jeg kan gå her neste uke :)

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online