3. januar 2011

Classic Kitchens

En av vinterens store boklanseringer innenfor interiør er belgiske Beta-Plus´ Classic Kitchens. Boken presenterer ca 30 klassisk inspirerte kjøkkendesign i en moderne kontekst. Jeg har fått et eksemplar og vil dele litt inspirasjon med dere, for denne boken falt virkelig i smak! Alle designene er presentert ved mange og store bilder og for min del inspirerer boken veldig i form av at jeg ser for meg en mix av mange av de ulike stilene/detaljene. Lyse flater, lekre gulv, spennende øy-løsninger, ulike lyssettinger, fliser, benkeplater.. Hva syntes dere? 







Har funnet en del bøker hos Luxury Books, som jeg ønsker meg kan du si;-) Lofts and Apartments og Compendium Kitchens for eksempel.  

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online