15. juni 2014

SENGETØY

Jeg hadde riktignok hørt at lin er godt å sove i, men den første natten i dette sengetøyet var faktisk beyond forventningen. Jeg elsker å sove, men dette forsterket kjærligheten til søvn..


Det beste, etter sovelykken, må jo være at dette sengetøyet kan være så krøllete det bare vil, og rett fra trommelen. Det ser faktisk kulere ut da - og hvem liker ikke det.. 


 "Keep your mind dirty and your sheets clean" - sier vaskelappen. Say no more. Jeg liker det! Dirty Linen er opprinnelig fra Sverige, men selges endelig i Norge. Det finnes hos Verket Interiør og Zanz

Ha en finfin søndag dere:-)

2 kommentarer :

  1. Jeg elsker å sove i lin selv, og dette så jo bare herlig ut.
    Krøll har jeg ingenting imot ;)

    SvarSlett
  2. Oi, visste ikke at det fantes linsengetøy. Det må testes!
    Anbefaler deg å prøve vaskemiddel med lavendelduft.
    Fantatisk!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online