12. august 2012

Chi chi

God morgen! Alltid deilig å kunne si det. Ny dag - blanke ark. Hurra for det! Her er min siste dille, som har vart lenge nå.. Frokostblanding. Beste yoghurten fra sverige, linfrø, solsikkekjerner, chiafrø, havregryn, havre flakes, rosiner og frukt. Holder meg mett lenge også smaker det supergodt!


Chiafrø er siste nytt hos meg - etter anbefaling fra fineste venninnen som tydeligvis er mer med i "tiden" enn meg. Fnis. Liker også at  Come Clean-Birgitte  bruker chiafrø i all verdens ting. Det være et godt tegn! Ler. Chia er visst en helt insane kilde til Omega-3 og masse andre fiksflotte saker.


Tusen tusen takk for alle de nydelige kommentarene på "Den nye hverdagen". Det hjalp faktisk veldig skal jeg si dere;-) Have a sweet sunday!

6 kommentarer :

  1. Dette så kjempe godt ut :) Hvor får man tak i slike frø da? Må jo testes ut.
    Ha en fin søndag.
    klem klem

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    Ja hvor får man tak i de? Må jo prøves.
    Fsntastisk flotte bilder du tar - drømte meg helt bort her inne jeg.
    Mye flott inspirasjon !
    La meg til som ny følger hos deg :-)
    God søndag.

    SvarSlett
  3. Dette så både supersunt og kjempegodt ut - takk for tips! Jeg prøver å finne sunne alternativer til brød som også metter mye, og dette var jammen et godt alternativ :-)

    Nå var det på tide jeg fikk tatt meg en runde i blogglandia igjen, lenge siden sist. Nydelige innlegg på bloggen din siden siste jeg var inne. Digger den søte grå kjolen og den kule vesken

    Jeg skjønner godt du er spent på din nye hverdag. Husker selv at jeg hadde mange av de samme tankene da minstemann var et faktum. Men, jeg kan love deg at det ordner seg.

    Ønsker deg en super søndag!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Det låter spännande och måste testas!
    Tack för tipset!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  5. Denne frokostskålen så god ut. Det smaker alltid godt med slik egen blandet frokostblanding.

    SvarSlett
  6. Flisan og Jane; man får tak i de i helsekostbutikker;-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online