9. januar 2012

Lysslynger

... får lov til å bli. Jeg er helt lys-addicted og kunne egentlig tenkt meg å ha lysslyngene fremme året rundt. Denne er av snøkrystaller så det får bli med vinteren, men den gjør ethvert rom betraktelig varmere og lunere! Me like. 


Vi har en i stuen også. Superkos! 

Gjett hva som kommer snart.. Bryllupsinspirasjon! Jeg gikk fra å gi fullstending beng i bryllup til å bli helt oppslukt over natten. Oh my så gøy - og så dyrt! Jeg kjenner at kosen med å gjøre research er helmax. Det er en verden av muligheter ser jeg..

Ha en fin og snowy day! Det snør i hvertfall som bare det her i Oslo. 

13 kommentarer :

  1. Er alltid koselig med lysslynger. De skaper en så utrolig herlig stemning :) Heldig dere som får snø ! Her i Bergen by er det nok lite med det, regn regn regn... Ser frem til vår og sommer istedet :)

    Ha en flott mandag !
    Charlotte

    SvarSlett
  2. Ha ha! Welcome to the world of wedding planning! You should check out Pinterest. It is amazing for inspiration and DIY!!

    SvarSlett
  3. Er så flott med lysslynger, og det trenger jo ikke være julete:)
    Bryllup er KULI, jeg er ikke gift og har heller ingen planer i nærmeste fremtid, men syns det er veldig gøy og titte på all den fantastiske inspirasjonen:)
    Og jeg har det veldig klart for meg hvordan jeg ville valgt det hvis jeg skulle giftet meg:)

    Takk for Illums Bolighus tips:)
    Har faktisk ikke vært der her i Norge, kun i Danmark!! Og DET burde jeg absolutt gjøre noe med:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei! Så herlige bilder, det er så lunt og fint med lysslynger :) Heldige dere som får snø, her i Sandnes er det bare regn! Ha en fortsatt fin dag. Klem

    SvarSlett
  5. Hei. om du ikke aledere er forelsket i bryllupsbildene til attvaranagonsfru.se, MÅ du sjekke de ut. Trær med lys og fugler, inne! Vimpler, fuglebur, nydelig og vimsete og deilig stemning. Let etter bildekavalkaden (utrolig fine bilder, dyktig fotograf), jeg finner ikke link selv nå. En liten smakebit: http://attvaranagonsfru.se/2011/12/27/att-minnas-saker-som-raddat-livet-pa-en-del-2/
    Masse lykke til!

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Herlige bilder!! Det er så fint med litt ekstra lys i de mørke vinter månedene ;))
    Ønsker deg en riktig fin mandag, og en god ny uke.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  7. OMG, anonym! Jeg elsker attvaranagonsfru.se! Aldri sett før, supertakk for tipset :-)

    SvarSlett
  8. Lysslynger er fint året rundt - helt enig. :) Snør og snør her og. Tiddelibom. Koselig da. Selv om jeg hater å måke bilen.. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Her kommer noen tips til bryllupssider med inspirasjon og DIY-ideer. Fra hun som ikke engang er forlovet... ;)
    http://ruffledblog.com/
    http://www.oncewed.com/
    http://www.eatdrinkchic.com/
    http://www.100layercake.com/

    Og når det gjelder lysslynger så tenkte jeg å prøve meg på dette med noen lysslynger jeg har som har stygge hvite led-pærer: http://www.homelife.com.au/home+ideas/decorating/how+to+make+flower+fairy+lights,4519 Kanskje lyset blir litt varmere med litt rosa papir rundt ;) Og da blir de plutselig veldig riktige for vår og sommer.

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Får hive meg på bryllupssidene her jeg da, planlegger selv om et års tid. Tusen takk til dere alle for fine tips til sider.

    Fin dag til alle !

    SvarSlett
  12. Cecilie! Jeg har også blitt hektet på bryllupsplanleggibg! Hadde aldri trodd jeg skulle elske å prøve diverse kjoler, men det er så gøy! Prinsessedrømmen :) man føler seg nesten litt royal ;) håper det er bra med deg! Lykke til m planleggingen :) jeg kan anvefale deg å ta turen til Hønefoss. Jeg fant drømmekjolen min til bare 7500 kroner der:) klem fra kristin

    SvarSlett
  13. Lysslynger er så fint! Jeg har de oppe hele året på jenterommene og i spisestuen! :-) Det gjør det så lunt og koselig!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online