8. oktober 2011

Going out!

Da er det tid for at mor skal på vift! Jeg skal kose meg på bloggtreff med tapas, vin og skjønne jenter. Jeg har kastet kjolen til fordel for de ekstremt høye sorte buksene og en kort genser med gullpaljetter. Falt pladask for toppen i butikken og innrømmer at jeg måtte spørre jentene der om hva man skulle ha til. Moteoppdateringer er ikke først på listen om dagen så jeg har ikke helt kontroll. Hehe. 


Har røde negler og sorte hæler. Buksen er fra Bik Bok og toppen fra Vero Moda. 


Nyt lørdagen! Jeg beklager fortsatt for at jeg overhode ikke har tid til surfing i bloglandia og håper dere kan bære over med meg.. 

7 kommentarer :

  1. Kjempefin var du. See you soon!

    SvarSlett
  2. NYT kvelden!!!
    Du ser som alltid smashing ut! D I G G E T genseren.. og sååå coool med rød neglelakk til :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  3. Gorgeous! Have a wonderful night out :)

    SvarSlett
  4. Så fin du er!! Håper du hadde en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Syns antrekket var stilig, fikk lyst på en sånn topp selv etter å ha sett den på deg:)

    SvarSlett
  6. Like it!!
    Og du var jo enda nydeligere i virkeligheten;))

    Tusen takk for en meget hyggelig kveld, med søøøøte borddamer;))
    Gleder meg til vi treffes igjen, er jo ikke lenge til, hihi;)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nydelig antrekk, og den toppen din digga jeg :0)

    Takk for en kjempe koselig kveld. Koselig og endelig hilse på deg og mange av de andre søte bloggdamene. Gleder meg til neste bloggtreff :0)

    Klem Jane.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online