2. oktober 2011

Fredagsluksus

Etter utallige netter uten søvn og litt tunge dager var det befriende å ha en komplett jentekveld på fredag. Jaggu hadde ikke den høygravide madamen disket opp med både forett, hovedrett og dessert.. Det var så luksus! Jeg fikk strikket videre på teppet og lakket neglene også, ingen selvfølgelighet.


Foretten, som smakte delecious! Asparges på urtesalat med bacon og dijondressing. 

Den urkoselige stuen med bord fra Magazin og lampe fra Home and Cottage. Er så glad i putetrekkene fra Ikea, men de er utgått fra sortiment;-(

Verdens fineste stoler fra Magazin på Høvik. 

Soverom med deilig utsikt til grønn hage og søtt veggklistremerke. 



 Vi fikk gulrotmuffins til dessert.. Me love! Og vi måtte selvfølgelig se Idol. Jeg er Idol-junkie. Men nok med om det. Har dere sett noe så nydelig som jeg fikk kose med? De har valpekull hos seg om dagen og jeg bare nyter nyter. Jeg er jo egentlig ikke dyrekjær, men slike smårollinger som dette er helt vidunderlig. (Bildene er ikke fra fredag)



Utrolig hyggelig å se at så mange vil delta i give away! For dere som ikke har sett den, klikk her.  Håper der enyter helgen! Jeg storkose rmeg med gråvær..

10 kommentarer :

  1. Så fin du er! :) Kjempekul stil :) klem Lina

    SvarSlett
  2. Så fin du er! Haha, hunden så ut som en liten bamse;) Sååå nudelig!
    Vi sees på lørdag. Festlig at du ikke har facebook:)

    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  3. Ett herlig hjem i nydelige toner:)
    En nydelig bamse..har to pommer selv i voksen verson:) Gutt og jente:)

    Ha en fin dag!
    Vi ses kanskje på bloggtreffet:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en perfekt fredagskveld :) Den lile hunden så ut som en liten teddybjørn.. *smelt*

    Fabelaktig søndag til deg og dine!
    Koose deg og lad opp batteriene skikkelig :)

    smil og klem

    SvarSlett
  5. Så koselig med jentekveld;)
    Hørtes helt perfekt ut!
    Og så lekkert det var der;)

    Nyyydelig liten bamse ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Fine bilder av vårt hjem min Cessi! Takk for uberkoselig besøk, fredagen må gjentas snart!;) gooood søndag

    SvarSlett
  7. Så flott at du fikk tid til litt egentid med venninner. Det gir nesten alltid positiv energi. Venninner er en utvidet familie.

    Nyt denne søndsgsettermiddagen. :))

    SvarSlett
  8. Forstår godt at den kvelden ble satt stor pris på, når man er småbarns mamma. Godt å være litt enn selv også. Og så nydelige valp da, gud så nusselig! =)

    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  9. Så flott blogg du har, jeg har blitt følger!=)
    Forretten så helt nydelig ut.

    Klem Ingrid

    SvarSlett
  10. Låter som en perfekt kväll!! Och vilken söt liten hårboll!! Helt, helt fantastisk :)

    Kram

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online