1. august 2011

Strikkedilla og ny butikk

Nok en solrik dag! Jeg har funnet strikkeformen igjen og skal i gang med et nytt prosjekt i kveld tenkte jeg. Et nytt teppe med garn av alpaca og silke. Pinnene som dere ser under er en storfavoritt! De gamle stål-/plastikkpinnene er bare ut og er ikke gode å strikke med. Må tipse alle i Oslo-området om den nye strikkebutikken på Storosenteret: Nøstet mitt. Herlige ansatte som yter god service og et supergodt produktutvalg. Jippi!


Jeg måtte bare kjøpe denne skjønne lille Novastarluen til mini. Fant den på halv pris på nett i str 0-6 mnd. Skjønn! Pocketen av Tatiana de Rosnay måtte også med hjem. Samme forfatter som Saras Nøkkel.
Fant et gammelt smykke av et sommerskjørt fra Bik Bok i en eske i boden. Lykke! Jaggu fikk jeg ikke klemt det over hoftene også. Det var ikke akkurat riktig size skulle jeg kjøpt det nå, men pytt sann.

Her har huset sett ut som et kaos og jeg har fått svingt meg med støvsugeren. Puh. Utrolig hvordan det flyter over av klær, klesvask, leker, flasker, støv, regninger.. Nå skal strikketøyet legges opp og en kopp te brygges. God uke til dere alle!

Ble forresten superglad for å se mitt bidrag postet hos NIB i går. Det var stas ★ 
En annen ting som var superstas var at jeg vant skjønne Lines give away! Hun står bak bloggen LykkeLine som er en herlig blogg. Tenk at jeg vant det jeg har ønsket meg; et kjede med anheng med min kjære lille skatts navn. Takk Line! 

6 kommentarer :

  1. her flyter det enda;) Jentene er i seng, og jeg hadde litt jobb som må gjøres, også håper jeg det finnes litt energi igjen til husarbeid etterpå. Eller så har jeg innsett at det ikke forsvinner av seg selv, så det venter nok på meg i morgen også:) Kos deg med strikkepinnene.

    -Camilla-

    SvarSlett
  2. Hei Cecilie, effektiv dag du har hatt da? Kjempe fin blogg. Fikk adressen av Gitte for en tid tilbake, også kom jeg på det nå.. Måtte bare inn og titte. Utrolig mye gode oppskrifter :) har akkurat begynt å blogge litt selv.. Morro! Kom gjerne og ta en titt.... Http://Renateslykke.blogspot.com
    Hilsen din gamle "nabo" Renate

    SvarSlett
  3. Hei vennen! Koselig at strikkeformen er der igjen! Gleder meg masse til å se deg/dere igjen!

    Kos deg med teppet da! :)

    B

    SvarSlett
  4. Så kul! Såg i reklambladet att det skulle öppna en ny butik på Storo nu (är ju där var och varannan dag, haha), så den måste jag ju spana in :D

    Både apan och jumpsuiten köptes på Barnvognhuset Rudo, den butiken som ligger... ja, vad heter området nu då, men inte den på grönland utan den bakom grensen, bort från karljohan :)

    SvarSlett
  5. i love that yarn! ^_^

    SvarSlett
  6. Husker du hva merket på strikkepinnene var? Jeg har sånne i heklenåler, og de er kjempegode. Vil gjerne skaffe meg slike strikkepinner også :-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online