6. august 2011

Noen klikk...

.. er det som skal til! Høst betyr deilig mote. Det er gøy å se at blonder og trange bukser fortsatt er IN. Mine favoritter! Jeg har klikket hjem en ny parkass fra H&M i en stil jeg har lett lenge etter. Håper den sitter bra..



Disse nusselige tingene til guttebabyen måtte også hjem. Smelt.. 


Nå tenker jeg fælt på om ikke jeg skulle sydd et kult sengetrekk til vogndynen til mini. Er utrolig facinert av Blafres uglesengetøy, men jeg syr heller av stoff jeg har fremfor å bruke 400 kroner på noe med så kort brukstid. Det får være grenser:-)

Ha en fortsatt nydelig helg alle fine!  

10 kommentarer :

  1. Hver årstid har sin sjarm, alltid digg å kle på seg litt når høsten kommer m deilige skjerf og kule jakker.
    Parkasen var veldig fin, og ikke minst d til gutten din, den moteløva!!

    Ha en fin kveld!
    Du fikk min stemme på nib, lekkert!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Å, den jakken fikk jeg også lyst på...
    Men med min fasong må jeg nok vente og se om den dukker opp i butikken, for å være sikker på at den passer ;)
    Herlige ting som er på vei din vei...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Digger høsten, og moten som følger med den. Godt og endelig kunne finne frem igjen parkaser, store strikkegensere o.l Det er digg det :0)
    Er veldig glad i sommeren, men alltid spesielt med høsten også synes jeg. Som skrevet over her av bo-dilla, hver årstid har sin sjarm ;0)

    Kjempe skjønne klær til småtten. Nå blir han nok fin ;0)
    Ha en fin kveld

    Klem Jane.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med nominasjon-vel forjent!
    Nydelig blogg og så fine høstklær!Gleder meg nesten litt til ullsokker og skjerf...men det sier man vel ikke høyt riktig enda...?
    Karin

    SvarSlett
  5. Åhhh, den parkasen så deilig ut!! Gleder meg til å kjøpe meg høstjakke som jeg får over magen.. hihi.

    KOs dere i kveld!

    Klem

    SvarSlett
  6. Jippi, jeg og digger blonder og trange bukser, og jeg eeeeelsker parkasen min;))
    Så det høres ut som jeg skal være in i år og, hihi;))
    Så skjønn genseren og skoene til prinsen var, nå blir han tøffeste gutten i gata!

    Ha en fortsatt fiiin helg, søtnos ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Ja så jakke skulle jeg hat til vinteren.jeg er av den typen men tusen jakker men ingen vinterjakker som går over rompa.eg fryser meg i hjel.mens eg klager på jakke kjøpet i år.samtidig som jeg lover å kjøpe en lengre jakke neste år.året går og det blir en kort igjen.de ser best ut på meg syns jeg.men denne jakken skal jeg prøve på.kanskje den funker. og jeg fryser ikke på nyrene....
    Klem og natta

    SvarSlett
  8. Det sengetøyet kan alltids sys om til en pute ;-)

    SvarSlett
  9. Den jakka likte jeg kjempe godt! :) Men jeg finner den ikke på nettsiden dems :/ kanskje du kan gi meg link? :) Nydelige klær til lillegutten også :) klem fra AM

    SvarSlett
  10. Den parkasen likte jeg også, har hatt en sånn i bakhodet siden sist vinter! :) Likte også gutteklærne, spesielt de bootsene skal legges i H&M handlekurven min med en gang :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online