16. august 2011

Hangups

Jeg føler av og til at jeg får skikkelig hangups på ting.. Nå er det kokt egg og grillet kylling i salat. Det er din skyld, Nina! Hihi. Men det er jo egentlig bare fint, for det er enkelt og godt.. 



Et glass cola med isbiter gjør bare suksessen større. Me love. Har dere noen salatcravings? Jeg ønsker meg noen nye ideer med få, men supergode ingredienser..

Takk for alle innspillene på vannkokeren! Helt overveldende! Det er så mange gode poenger, som for eksempel det å kunne stille inn ulike temperaturer. Det visste jeg ikke at var mulig en gang. Så nå kan jeg si at jeg er enda mer forvirret enn før. Tror jeg må se på de i butikken jeg..

Over til noe helt annet. Jeg overførte penger til Afrikas Horn via CARE i forrige uke og håper håper håper noen av dere har lyst til å gjøre det samme. Det er virkelig så nødvendig! Alle monner drar.. 

13 kommentarer :

  1. hihi, hyggelig at du likte salaten min :) Egg of kylling er toppen! Ikke feil med litt sprøstekt bacon også om man ikke er så opptatt av kalorier:)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Wonderful! Min favoritt i vår/sommar også!
    Fine bilder!

    E

    SvarSlett
  3. Mmm, fristende bilder. Min favoritt i sommer har vært kokt og avkjølt brokkoli blandet med salat. Når mannen får bacon/kylling/biffstrimler i salaten, blir det tilogmed godkjent som middag ;)

    SvarSlett
  4. Salat med masse forskjellig oppi og så litt potetgull eller salte nøtter på toppen! Love it!! Det er også superdigg med potetgull inni wraps, knasende godt ;-) (jada, jeg vet at salat egentlig skal være sunt, men det er jo så kjedelig, hi hi)

    SvarSlett
  5. Favorittsalat som er supersunn : presset sitron og olivenolje (like deler) i bunnen av en bolle med salt og nykvernet pepper = dressing. Bland i en pakke med babyspinat (masse jern), eller vanlig spinat. Tilsett det du skulle ønske : vårløk, cherrytomater, agurk, spisspaprik, fetaost, oliven, ostebiter, krutonger osv.... På toppen strør jeg over det jeg finner i kjøleskapet av proteiner. Choritso, kokt skinke i biter, kylling, spekeskinke. Nam nam nam. Blir skikkelig inpirert av bloggen din, stå på :)
    *Siv*

    SvarSlett
  6. Salat er supert året rundt! Min favoritt er ruccola og diverse andre grønnsaker, mozzarella og olivenboller med aioli.

    Kos deg med salaten! Tror jeg må prøve din "oppskrift":)

    SvarSlett
  7. mmm så godt ut! Min favoritt er uten tvikl avocado, men det ser jeg du allerede har oppi der:) Ellers syns jeg nøtter gjør seg i salat!

    Klart du kan få hint om bransje: Internettbransjen! :) Hvilket passer meg utmerket;P

    ha en fin onsdag! KLEM

    SvarSlett
  8. http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Salat/Kyllingsalat-med-fullkorn-pasta

    Dette er for tiden min yndlingsoppskrift. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Gulrøtter og paprika stekt i hvitløk er kjempegodt. :))

    SvarSlett
  9. Skjønner at den er en hit!!
    Jeg har tidligere sagt at jeg kunne ha levd på salat!
    Jeg liker bla grønt eple i biter, cherrytomat, purre, kyllingbiter, broccoli, pinjekjerner, parmesan i biter, aioli og crispysalat, mmmmm!!
    Ha en fin dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  10. Her er min favoritt om dagen:

    http://smaadrommer.blogspot.com/2011/08/middagstips.html

    :)

    SvarSlett
  11. Pinjekjerner og parmesan er et must hos meg.
    Salat er godt.

    SvarSlett
  12. Det så utrolig deilig ut! Du tar så vakre bilder.

    SvarSlett
  13. Hei,søte deg!! Den salaten så hoppende god ut=)
    Du-jeg har "snoket" litt rundt på bloggen din,elsker alle dine innlegg=)=)Og jeg elsket stolbena dine,har like stoler som deg og lurte på hva du hadde gjort med de?? Malt dem?? Får mine stolben er ikke like fine...jeg vil også ha..Hvilken stolben tenker kanskje du?? Joda,jeg mener de stolbena til stolene i spisestuen din..Ha en flott dag videre=)=)
    Stor klem fra Josefine

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online