4. august 2011

Did you say Soya?

Som vanlig blogger jeg om alt og ingenting. Dette er sikkert et typisk "ingenting" for noen, men jeg må bare tipse  Jeg har alltid vært av typen "latte med melk". Soya - nono! Men det er jo supergodt! Nå snakker jeg ikke om de du får ute, for de har jeg ikke smakt. Men den jeg brygger selv på Nespressoen ble jo vidunderlig.. Ikke nok med at skummet blir mye bedre og tykkere, men den finnes med vaniljesmak! Say no more.


Jaggu tok jeg ikke bilde av den finske siden av kartongen ser jeg! Toppers det, så lærte vi at soijajuoma betyr soyadrikk:-) Helt nødvendig! Det var altså dagens kaffetips fra meg, så får du bedømme selv om det var interessant eller ikke. Hihi.. Takk til deg søtissen min som introduserte meg for soyaen 

Jeg har forresten fått noen spennende ansiktsprodukter i posten i dag som jeg bestilte på nett. Tenker jeg må blogge litt om de etter hvert! 

10 kommentarer :

  1. Du er så skjønn!

    ...Dette er helt klart viktig informasjon som man bare må få med deg!
    NAM!!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Mmmmm, må testes ut en gang :)

    Nå er piken min født.. Gleder meg til trilletur :) hihi

    Klem

    SvarSlett
  3. Love vanilla soy milk, so yum in coffee! We have a Nespresso too and the milk machine makes the soy milk so nice. Have you tried Almond Milk? I also like that a lot!

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at det falt i smak min venn, og at faktisk JEG kan lære deg noe også :)

    Nyt mange god kaffekopper og andre gode stunder i helgen.

    Godklem fra meg

    SvarSlett
  5. Aldri smakt denne meg vaniljesmak, men den må helt klart testes ut nå ;0) Passer jo perfekt for meg som ikke tåler melk, og hvis man i tillegg kan få med deilig vaniljesmak, må jo dette være en sikker vinner ;0)

    Ønsker deg en flotters helg.
    Klem jane.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med finaleplass hos NIB vennen! Så gøy at vi begge er med :) Masse lykke til med ditt herlige bidrag. Jeg tror du går av med seieren.

    <3

    SvarSlett
  7. What a lovely, light, airy blog you have, I am your new follower!
    x Iris

    SvarSlett
  8. mmm namnam ser veldig godt ut :)

    SvarSlett
  9. Ny Nespresso-maskin var i hus på lørdag, på søndag kom jeg over dette innlegget, og på mandagskvelden var cappuccino'n fullkommen! :)
    Flott blogg du har! :)

    SvarSlett
  10. Det är på det viset jag lärt mig den lilla finska jag kan, genom att läsa på förpackningar, och lite google translate mellan varven :-D Mina föräldrar kunde finska men tyckte att det inte var så viktigt med att jag skulle kunna det...nåväl :-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online