12. juli 2011

those.sunny.days.

Jeg elsker de! Kan ikke solen bare skinne hver dag. Kroppen kjennes sprudlende av lykke for hver solstråle den får.. I dag har det imidlertid blåst enormt, så temperaturen var ikke noe å skryte av.

 (Jeg mente forresten ikke at jeg vil solen skal skinne hver dag. Jeg kunne ikke vært foruten de regndagene hvor man kan gro fast i sofaen med god samvittighet med en nybakt kanelbolle i hånden. Tihi).

Vi fant et sted med litt le og koste oss med gode venner. Lillemann sover best med litt trilling, så da får mor trå til. Det bildet imidlertid ikke viser er at det som oftest er far som triller i ferien:-) 

I morgen er det min tur til å delta i NIBs juliutfordring - så følg gjerne med!

3 kommentarer :

  1. herlig! Nå logga jeg meg på bloggelista mi, og håpte det var ett nytt innlegg fra deg :) ! Hurra! :) Fortsatt god sommer til dere :)

    SvarSlett
  2. Dette så herlig ut Cessi! Du er så vakker som mor, håper jeg blir noe tilnærmet lik (lov å drømme)..
    Kos deg masse i ferien din, og lad opp batteriene. Du må være uthvilt når du kommer hjem, så du orker å være MASSE sammen med meg :D

    SvarSlett
  3. Jeg kunne tenke meg at du hadde denne flotte, sporty, feminine og likevel en tøff vogn som også pappa kan trille. Jeg elsker den, og ønsker meg en liten baby selv både av å lese om din fine mammatid, spenning og gleder. Ha en fortsatt god sommer, Cecilie! :))

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online