5. juni 2011

Jeg er nominert!

Eller er jeg det? Ammetåken henger visst tungt over meg i disse dager - først nå skjønte jeg (tror jeg) at jeg er nominert i kategorien Interiør og hverdag hos NIB!? Er det sant? I så fall er jeg smigret og rørt! Hvem hadde trodd det.. I denne store bloggverden, med alle fantastisk flinke og kreative sjeler, har min blogg blitt nominert. Tusen takk! Jeg blir så glad av ting som dette - at mine bidrag kan være til inspirasjon. Det er jo virkelig ikke lett å vite alltid, hva folk inspireres av. 


Vinner skal kåres på NIBs Glansdag, som jeg slo fra meg med tanke på mini som er kommet til verden. Men nå som dagene går og jeg blir mer og mer kjent med mammarollen vurderer jeg det sterkt allikevel! Det blir i så fall kun festkvelden jeg får med meg, men det hadde vært fantastisk å treffe alle dere og å få med meg festen! 

12 kommentarer :

  1. Gratulerer!! Så moro!:-)

    SvarSlett
  2. Det er rett og slett bare HELT FORTJENT Cecilie;))
    Du har en nydelig blogg, og skriver så lett og glad ♥ Lykke til!
    Hadde vært stas og få vært med, men jeg får det desverre ikke til denne gangen... tenk så hyggelig og få møtt alle de herlige bloggerne "live" da, stas!

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kjempestas, gratulere :o))
    Dette blir kjempespennende for deg.

    Lykke til :o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Det er deg vel undt, du har en herlig ogflott blogg!
    Håper også at alt er bra med mini, den første tiden kan være både flott og litt slitsom. Det er jo en helt ny rolle man skal bli kjent med...
    Ha en flott ny uke;)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Gratulerer :D

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med nominasjonen! Det er absolutt velfortjent :-)
    Ha en flott mandag!
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med nominasjon!! Velfortjent :) Jeg skal også på glansdagene, gleder meg masse til det!! Kanskje vi sees?

    Håper tiden som nybakt mamma er fantastisk.. jeg har virkelig begynt på nedtellingen :)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så utrolig gøy Cecilie. Dette fortjener du. Både tekst, bilder og lay out er en fryd for øyet. Håper du kommer deg på festkvelden:)

    SvarSlett
  9. Grattis med bebis og nominasjon!
    Alltid stas med småbarn!
    Fikk selv ei jente i mars, verdens vakreste lille:)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  10. Er klart du er nominert Cec! Man får som fortjent ;) Gratulerer! Jeg krysser fingrene!

    Klemmer fra Kine

    SvarSlett
  11. Først: Gratulerer så masse med baby! Tenker det er stas og dere går en flott tid i møte! Lykke til som nybakt mamma!

    Gratulerer med nominasjonen til NIB! Det er deg vel forunt! Jeg har også vært så heldig å bli nominert og som deg ble jeg veldig overrsaket og beæret. :)

    Håper å se deg på Glansdagen!

    :) Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  12. JEG ER SÁ STOLT AV DEG!!!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online