10. mars 2011

Nyheter til hus & hjem

Jeg har begynt å bruke oppvaskmiddelet til Maison Belle med eplelukt. Superherlig! Det vasker godt og lukter friskt. En liten anbefaling fra meg;-) Er det forresten noen som har testet tøymykneren? Jeg er litt skeptisk til at den har kanellukt..




I dag er dagen for å spørre dere merker jeg; er det noen som vet hvor man kan få kjøpt en oppslagstavle som dette i butikk (fysisk)? Jeg finner de bare på nettet.. Skulle så gjerne funnet en slik oppslagstavle til kjøkkenet. 



Kikket innom H&M Home på nettet etter Ninas herlige oppdatering i dag. Dette putetrekket hadde uten tvil gjort seg på soverommet vårt sammen med de enkle hvite sengesettene. Og nå som våren nærmer seg merker jeg at sommerfuglene bare kan komme, inne som ute!  Endelig finnes Home-produktene i butikk, men kun i Oslo foreløpig. 



Denne puten til sofaen tror jeg også kan gjøre susen! Nyhet fra H&M Home. Jeg er så lei av putene i sofaen og kjenner at jeg ikke orker å sy noe nytt selv, så denne til 79.90 virker perfekt:-) 


Ha en glad torsdag alle sammen! Været er helt forferdelig i Oslo for øyeblikket. Det ser ut som det sludder.. Men la oss drømme om sommerfugler, blomster og vårlukt. Det kan hjelpe! 

7 kommentarer :

  1. Sommerfuglpute blogget jeg om i går også, har lyst på! :) En slik ramme/oppslagstavle har jeg ikke sett. Hadde kanskje gått an å lage den? Håper formen er bra, klem :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg kjøpte nettopp en nesten lik oppslagstavle, bare at det er tavle-del på den også, men ellers ser den helt lik ut. Jeg kjøpte min i en liten interiørbutikk på Liertoppen(Drammen), så ville prøvd å lete litt rundt i sånne småbutikker hvis du ikke har mulighet til å reise dit. Prøvde å finne navnet på butikken på hjemmesiden, men den stod ikke oppført...
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Hei,
    Jeg vet at de har hatt liknende ramme/oppslagstavle både på Chicas&venner og på Country Chic i Vibes gate. Jeg kjøpte en sånn på Country Chic for et års tid siden. Mulig de har det fremdeles :) Lykke til i jakten!

    /Kristine

    SvarSlett
  4. Kjempefin oppslagstavle. kunne tenkt meg en slik ja. Vil gjerne vite visst/hvor du får tak i en sånn tavle :o)
    Ha en super dag.

    SvarSlett
  5. Tycker det är super att H&M home har kommit till Oslo. Ska ta mig in titt där snart :)

    Hoppas du haft en strålande kväll!

    SvarSlett
  6. Hei beste :) Du - hadde de ikke en slik oppslagstavle da vi var på Mols på Sandvika??! Vi så i hvertfall på noe lignende sammen - som begge likte kjempegodt :) Marthe

    SvarSlett
  7. Hei. Jeg så en slik tavle på Traktøren CC Vest (Lilleaker) i dag :-) Fin blogg du har. Lykke til med lillegutt. Jeg venter min lillejente i dise dager. Blir dermed litt blogg-surfing i ventetiden... Hilsen Siri

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online