16. februar 2011

Ny kosestol ♡

Jeg er ganske ivrig på finn.no og finner mye av det jeg plutselig kommer på at vi trenger der.. Veldig kjekt prismessig, når det man "plutselig" trenger absolutt ikke er en nødvendighet, men noe man bare måå ha. Min kjære er små-oppgitt over den manglende planleggingen og behovet for en ny ting når den ene kommer i hus, fordi det blir litt trangt eller man ser et nytt behov. Kremt. Takk snille for at du er så tålmodig og ikke minst henter alt skrotet jeg kjøper!





2 kommentarer :

  1. Hihi, kjenner godt igjen den der med å plutselig trenge noe;)) De er herlige disse gutta som holder ut med oss...
    Flotte bilder!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Tihi..
    Så herlig at han hjelper deg og henter alt:-)
    Masse fint på FINN da, her kan man virkelig gjøre endel kupp!!
    (Og det ville jo vært for gæli å gå glipp av det også liksom!!)

    Ha en flott kveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online