18. februar 2011

Happy weekend!

Ønsker alle en nydelig helg. Nå kommer solen til Oslo! Jeg drømmer om hjemmelaget pizza med parmaskinke og ruccola, og litt parmesan eller blåskimmel.. Mmm! Kanskje det kan være fredagens middagstips til dere? Sammen med et deilig glass rødt en kald vinterkveld. 


Og så fredagens lille. Ikke alle er lykkelige eller klarer å være positive til en hver tid, men hjelper det kanskje å tenke at vi selv kan være med på å styre lykken litt? Ofte handler det om innstilling og evnen til å fokusere på det som er bra, og ikke det som trekker oss ned. Oh, den var dyp! 


Samtidig som jeg fokuserer all herlig positiv energi hit, så drømmer jeg meg bort til hvite strender og sommersol... Mmm..  


Siste to foto: weheartit.com

9 kommentarer :

  1. God helg vakre jente. Håper du får pustet ut og kost deg med din Osc. Og hvis du kjeder deg i kveld - ja, jeg kan bli med på Sandvika ;) Hihi..

    P.S. Du er verdens beste blogg-kommentator om dagen and I'm lovin' it!

    SUSS

    SvarSlett
  2. Hei min nydelige! Jeg er ikke spesielt tess om dagen, så det blir lite sandvika eller andre gå-aktiviteter på meg:-( Men maybe some other time kjære!

    Kjenner imidlertid at vi må ta en tur på La Sosta sammen, om det så skal være en ukes eneste prosjekt for min del! :-)

    LOVE

    SvarSlett
  3. Ååå, nå fikk jeg lyst på hjemmelaget pizza igjen!! Du altså :) Dårlig gjort å friste sånn..hihi
    Håper du får en fin helg min kjære. Det er bare å komme på en kaffe om du orker. Mulig jeg får tingene våre fra USA i dag, så det kan bli spennende å komme på besøk :)
    Godklem til deg!

    SvarSlett
  4. Ååå, den pizzaen så god ut!!
    Har akkurat spist pizza selv vi, hehe, men det var ferdigpizza:-) Nydelig den også altså!!

    Ligger en award inne hos meg og venter på deg forresten - ta den om du vil! Syns du har en flott blogg, og syns du fortjener en slik award:-)

    Ha en herlig helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Nam nam, pizzaen ser fantastisk ut! Jeg har tenkt såå mye på den creme fraiche/kylling pizzaen siden jeg var hos deg - den MÅ jeg bare prøve å lage en dag!! Er en stund siden jeg har kommentert hos deg kom jeg på! Men du vet at jeg elsker bloggen din og alle de nydelige innleggene :) You make my day! Din Marthe

    SvarSlett
  6. Åååå, den så ordentlig god ut!! Du er så flink& jg er så gla i bloggen din!! Ha en kjempe flott helg& Kos deg masse masse! Klem. Line

    SvarSlett
  7. Yam - det så utrolig godt ut! Og ja - et deilig glass rødt... *drømme*.

    God helg til deg!

    SvarSlett
  8. Det så godt ut ja:) Tenkte jeg skulle legge igjen en kommentar etter meg i dag. Jeg følger deg daglig, og det er alltid så hyggelig å lese innleggene dine! Du tar nydelige bilder og skriver så herlig. Blir glad av å være inne på siden din;)

    Ønsker deg en fin helg!
    Beste hilsen Jeanette

    SvarSlett
  9. Hjemmelaget pizza er det beste <3
    Liker ikke ruccola da så hadde nok ikke laget samme som deg. Men jeg lengter etter sommer og sol jeg også! God helg :D

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online