24. februar 2011

Bolig Liv

Det danske magasinet Bolig Liv er nytt for meg. Og aldri har jeg sett et magasin med denne varianten av turkis før, som jeg er helt forelsket i, så dette magasinet ble patetisk nok med hjem uavhengig av innhold. Jeg blir superhappy av å se på det! Men herlig er det da at innholdet er topp og bladet en vinner. Masse gode interiørtips fra bloggere, spennende design, matoppskrifter.. 

En liten kaffe fra min favorittkopp nr 1 med englene på og et godt blad = lykke! 



Det er kanskje mye mas om magasiner på bloggen min, men jeg elsker dem. De gjør meg glad og hver nye side er som er liten overraskelse; fargene, innholdet, fotoene, tipsene, fontene.. Enkel lykke er den beste lykken. 

5 kommentarer :

  1. Jeg abbonnerer på BoligLiv og elsker det! Herlig med en blad- og tepauser, gir energi! Håper ellers at alt er vel med deg og lillegutt i magen. Mai er her jo jammen snart! Skulle ikke tro det når vi ser ut vinduet da men...(her har det snødd masse i natt. Men forhåpentligvis kommer våren fort! God klem:)

    SvarSlett
  2. Synes magasin-oppdateringene dine er flotte jeg - så bare kjør på. Ønsker også blogginspo, så hvis du leser noen gode blogger du vil dele med resten av menigheten må du gjerne komme med tips ;)

    SvarSlett
  3. Skrive om magasiner du! Det er d i n blogg og du må skrive hva som inspirer deg og hva du ønsker å dele med oss. Jeg liker hvertfall magasininnlegg ;)

    Kos deg! :)

    SvarSlett
  4. Kjør på du:), elsker interiør blader.
    Boligliv er et av favoritt bladene mine:), liker også veldig godt bolig magasinet.

    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. HELT enig med deg, jeg er like glad i magasiner som deg! Gøy å oppdage nye, så jeg setter stor pris på magasin- innleggene dine:-)

    Ha en riktig god helg og kos deg masse med supert lesestoff, bilder og inspirasjon!

    Klem, Rosa

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online