2. november 2010

Nothing compares to you!

Jeg og Lene shoppet på nett her for leden. Nærmere bestemt; H&M Home. Det morsomme i min gjeng er at jeg har venninner som ikke shopper på nett! Er ikke det helt fantastisk? Jeg ler meg ihjel av skjønningene mine. Jeg må derfor brette opp armene og demonstrere hvordan Visa-kortnummeret skal registreres i all trygghet. Vips - ny opplevelse i livet! Jeg endte blant annet opp med disse herlige putetrekkene til soverommet.. De er til min kjære (særdeles god unnskyldning for å presse inn enda noe nytt i heimen!). 





Jeg har begynt på en ny roman nå; Kan dere myrde min mann?
Man kommer godt inn i handlingen allerede i første kapittel og den fenger! Spent på fortsettelsen. Her er omtalen fra forlaget:

Tre venner,- en cafe,- og noen mord…. Elsa Karlsten har blitt mishandlet på det groveste av ektemannen i årevis. Nå oppsøker hun det nystartede firmaet ’Kleopatras kam’ for å få dem til å løse problemet. Deres forretningside er jo å løse alle kunders problem. Så hva med et lite drap? Elsa er villig til å betale meget godt. For hun orker ikke det helvetet hun lever i lenger… Kan dere myrde min mann? Er en psykologisk høyspenning om hevn. Om rett og galt. Og om hvor langt man er villig til å gå bare betalingen er god nok.

5 kommentarer :

  1. Knallfine puter! Herlig tekst:)
    H&M Home har MYE fint de ♥
    Boken du leser hørtes veldig spennende ut - må leses:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Nothing compares to YOU!!

    Nydelig pute <3 Jeg kjøper også stadig "ting til Mads". Haha, han har gjennomskuet meg for leeenge siden...
    Looooondoooooon!!!!

    SvarSlett
  3. Saa SOTT! Puten var jo kjempefin ogsaa :)
    Utrolig nydelige bilder du har tatt - varme og koselige :)

    Kiss N

    SvarSlett
  4. DIGGER puten, superfin! Også fra H&M da! :-)

    Jeg er en slikkelig lesehest, så den boka tror jeg jeg må skaffe meg snarest! God lesing!

    Klem Rosa

    SvarSlett
  5. Takk for introduksjonen til en ny nettverden. Kjenner at det fort kan bli endel bestillinger fra H&M fremover, ja ;)
    Sofakroken din ble jo kjempekoselig! Er alltid hyggelig å ta begge beina opp i sofaen og kose seg med en kopp te til verdens beste selvskap i den! Klem

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online