1. september 2010

Vinner av give away

GRATULERER Victoria - du har vunnet give awayen! Victoria med bloggen Huset i byen stikker av med premien denne gangen, men fortvil ikke! Det kommer ny give away i løpet av september. Jippi.. Jeg kan røpe såpass at det da vil dreie seg om masse herlige hårprodukter på en gang (se bildet nederst i innlegg). 



Jeg lovte vinneren av konkurransen en ekstra overraskelse dersom den jeg trakk hadde linket til give away. Victoria har linket og får en herlig te fra Pukka sammen med fotproduktene. Jeg håper du får noen herlig høstkvelder med varm te og fotbad, Victoria. Enjoy!






Neste give away:



Lovely pakke med hårprodukter fra Got2Be:
 Sparkling hairspray
 Fixing  gel spray
 Big volume mousse
 Big volume hairspray
 Heat protection (blow dry/ flat iron)
 Spiking glue
 Blasting freeze spray
 Smoothing hairspray
 Smoothing lotion

Stay tuned!

2 kommentarer :

  1. Gratulerer så masse til den heldige vinneren...
    Og wow som jeg gleder emg til neste give-away her inne:))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til den heldige vinneren! Gleder meg til neste give away:-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online