19. august 2010

Laura Ashley og annen herlig inspirasjon

Det er så deilig å la seg inspirere av vakre bilder og nettbutikker! Ønsker meg selvfølgelig ALT, men sånn er det. Heldigvis for meg finnes bare Laura Ashley i Bergen og Ashleys nettbutikk sender ikke til Norge. Tror jeg skal være glad for akkurat det når alt kommer til alt!



Fin bokstøtte og FAB pute fra Laura Ashley. 



Søte servietter, kjøkkenhåndkle med sommerfugler og lekker sengekappe - alt fra H&M Home. Sengekappen er på vei hjem til oss i posten. Etterlengtet! Håndklær fra Ellos. 


Skjønn liftgardin og like kjøkkenhåndklær fra Ellos. 


Inspirasjonsbilde fra Living som treffer meg midt i hjertet. Jeg ønsker meg et sommersted med en stue som dette! Hva skulle vi gjort uten drømmer? (Under: Living)

2 kommentarer :

  1. Så fine de tingene med sommerfugler var:)

    klems

    SvarSlett
  2. Så fin og inspirerende blogg du har :) Laura Ashley finnes i Oslo også, på Vika terassen. Mye fint på nettsiden som jeg kunne tenkt meg nå i hvert fall, lurer på hvor mye av det de har i butikken.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online