5. august 2010

En tidlig start på "høsten" med avokado-potetsalat

Det er ingen hemmelighet at jeg er glad i høsten, så jeg blir ikke trist og lei av å måtte servere middagen inne pga regn en sommerdag. Jeg vet jeg er rar.. Nye servietter fra H&M home og en blonde til kr 29.90 fra Fretex, som jeg har dandert midt på bordet. Oppskrift på god avocado-potetsalat nederst i innlegget.


Et halvferdig dekket bord..


Kald/ lunken potetsalat
Avocado (masse, gjerne minst to store)
Kokte poteter (i biter)
Hakket hvitløk
Hakket purre (eller vårløk)
Salt & Pepper
Et kvart/ halvt beger med rømme 

Alt blandes til en saftig potetsalat, som passer til det meste! Genialt enkelt - spesielt med tanke på at den ikke trenger og serves varm. Lykke til!

4 kommentarer :

  1. Saa fint dekket paa:)
    Potetsalaten m/ avacado hortes veldig god ut... Takk for tips!

    klems

    SvarSlett
  2. Mmmm! Ser jo bare nydelig ut! Flott dekket bord også :) Takk for koselige hilsener inne hos meg! Vi storkoste oss på SPA!!! Anbefales :) Kjempefin headeren din nå!! Klem

    SvarSlett
  3. The table looks so wonderful decorated!!!
    Best regards, Yvonne

    SvarSlett
  4. Det så jammen meg godt ut :0) Og for et lekkert bord.

    Ønsker deg en super helg.

    Klem Jane.

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online