24. august 2010

En liten svingom i mitt andre hjem

Jeg lar meg alltid facinere av ulike stiler og dekor og jeg må si jeg er imponert over min kjære mamma og hennes interiørvalg. Den lille hyllen under er malt hvit (me love) og fått ny knott. Den er supersøt! Sånne knotter fikk jeg lyst på til kommoden min. Stoltrekkene er jeg litt små-forelsket i - veldig romantisk med knytingen bak, men det er kanskje litt "voksent" for meg..





Hjertet i stein var morsdagsgave i fjor. Syntes det var litt søtt og symbolsk. 




Mine gamle sko. Cute!

1 kommentar :

  1. Kanskje du vil komme på Høvik på søndag og brainstorme ideer med oss??

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online