17. juli 2010

Tips: te av bringebærblader

Salige Lavendel la igjen et tips her om å lage te av bringebærblader. Det hørtes jo supergodt ut! Googlet det imidlertid for å se ulike varianter av dette og fikk opp mange resultater vedrørende graviditet. Til dere som er gravide vil jeg ikke anbefale denne typen te. Den er visst omdiskutert. Vi andre kan imidlertid nyte! Se for øvrig en av kjolene/ tunikaene hun hadde for slag her, som jeg er såå lei meg for at jeg så først nå.. Nydelig!

Te av bringebærblader
Kok opp tevann. Knus en håndfull bringebærblader i en morter og hell over varmt vann. La trekke i 5 minutter. Ha gjerne i litt honning. Velbekomme! Takker for fint tips.


1 kommentar :

  1. Haha, ja det var visst noe sånn te man skulle drikke for at fødselen skulle starte eller noe;P Jeg testet aldri, men er den god altså? Kanskje kan teste nå da:)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online