5. juli 2010

Sommerblush

Noen søte rosa og kremfargede ting, som for meg betyr sommer. Dette er bare til å bli GLAD av! Hold musen over elementene på bildet du ønsker pris/ informasjon om. Genialt?

pinkinmyheartFashion Trends & Styles - Polyvore

pinkinmyheart featuring Philosophy di Alberta Ferretti dresses

Den kremfargede toppen i midten under har jeg faktisk bestilt. Den er genialt billig (koster kun 20GBP - Polyvore har ikke fått med seg salgsprisen)! Og frakten var jo nada, 5 GBP?!! ..  Dorothy Perkins it is! Gleder meg til den dukker opp i postkassen min.

2 kommentarer :

  1. Oj så smart, tror sannelig jeg må ta en titt på den selv, så virkelig nydelig ut....
    Likte godt den hjerte formen under også....
    Ha en flott mandag videre
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Så fine collager du har laget:) Jeg holdt mye på med polyvore for en stund tilbake. Moro:)

    Digget Gucci solbrillene <3

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online