18. juni 2010

Interiøroppdatering fra vårt soverom

Noen ganger får jeg virkelig ånden over meg og må flytte rundt på ting og dekorere om litt. Denne gang:

 bryggerikassen har blitt lekker oppbevaring for sengeteppet når det ikke ligger på sengen (tidligere en haug på gulvet)
 nytt bilde på hyllen (det store lyseblå og blomstrete tekstilbildet. Tekstil stiftet på et lerret - billig kunst)
♥ bilde på en liten bokstabel i "riktige" farger;)

Håper dere blir inspirert til å sysle litt hjemme dere også! Lite som skal til for å skape forandring.









2 kommentarer :

  1. Koselig! Liker fargene og det er herlig med alt det lyse!:) Ha en flott helg. Klem Heidi

    SvarSlett
  2. SÅ koselig det ble:) Jeg har faktisk akkurat en slik bryggerikasse som jeg hadde tnekt til å male og ha hjul under og ha lekene til Erika i.. Men kanskje jeg skal ha den på vårt rom istedet?! Kjøpte også en stooor N på salg her om dagen, klarer ikke bestemme om den skal på soverom eller stue.. ;P

    Jeg har lest bloggen din hele uka på iphonen, men ikke rukket å kommentere! Takk for koselige kommentarer hos meg:)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online