2. juni 2010

Elle Interiør i posten

Jippi! Elle Interiør er kommet i posten og det inneholder som vanlig nydelige reportasjer med god inspirasjon. Jeg forelsket meg helt i reportasjen om sommerbryllup: Jeg<3Deg. For deg som er gifteklar, men ikke "skal være det": ikke les denne artikkelen! Jeg smelter helt for dekorasjonene og alt som tilsier: sommer, sjø, nydelige vinglass, herlige farger, ballonger, lekre lysdekorasjoner i syltetøyglass, ROSA champagne, marengs som bryllupskake, rustikt preg, personlig.. Say no more! (Til alle: jeg er faktisk ikke gifteklar, men dette gjorde meg usikker, hehehe. Neida Oscar).






Ønsker meg sårt disse akrylglassene fra Car Möbel. Pink pink pink!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online