9. januar 2013

Vogue og den slags

Ulike øyne - ulike gleder. Gamle magasiner lagret i en god bunke er en fryd for mine. Aller helst gamle Vogue sortert etter utgivelse. Jeg har ikke et eneste Vogue. Haha. Fryder meg bare over tanken på å ha den lekre magasinryggen i en haug i skapet. Mye rart jeg drømmer om. Men så er det så deilig også. Å drømme om teite ting.


Selv om det ikke er Vogue blir jeg  superglad av å se på disse også! Megselv møter magasiner i butikkhyllen = lommeboken gråter. Hun valgte det fordi forsiden var så deilig å hvile øyet på! Ler. En bekjennelse. 

Ha en strålende dag! 

13 kommentarer :

  1. Mange gamle Vouge å finne på ebay.. Men jo eldre, jo dyrere! :-) Fin bunke den du har da!

    SvarSlett
  2. Hehe,du er så søt altså! Den eneste bloggen som får meg til å fnise mens jeg leser ;)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Jeg er akkurat lik. Kjøper pga en fin forside. Dessverre blir jeg ofte skuffet over innholdet. Derfor prøver jeg la være å kjøpe blader. MEN.. de jeg har lagrer jeg på samme måte som deg, og det fineste øverst!

    Katrine

    SvarSlett
  4. Jeg blir også betatt av forsidene, men må ta en liten titt inni også :)
    Synes det blir mer og mer reklame i bladene.
    Derfor har jeg sluttet sånn delvis med å kjøpe de.
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  5. Haha, høres ut som meg. :)

    SvarSlett
  6. Magazines ! I love them too !! You have Pretty nice collection ! :)
    Greets.

    SvarSlett
  7. Fint skap og flotte bilder:)
    jammen mye å bli supergald av her også;)
    ønsker deg en finfin onsdagskveld...
    klem nina

    SvarSlett
  8. Hei søta! :)
    Hvor har du fått tak i det utrolig fine vitrineskapet ditt?!

    Hilsen Tina :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det er fra Ikea av alle ting:-) Hemnes! Klem

      Slett
    2. :) det er nå kjempe fint! :)

      Slett
  9. Lekkert porselen! :) Ha en fin kveld!

    Linda

    SvarSlett
  10. Me too, hooked on magazines:))
    Men jeg leser de ALDRI om igjen, så jeg har nettopp bestemt meg for og kaste gamle blader... det er litt vanskelig, men jeg har liiiitn plass assa, hehe:))

    Men at det er lekkert med bunken av kvalitetsblad, det er jeg enig i :)

    SvarSlett
  11. Kjenner meg igjen her, ja:) med meg ble det litt FOR mange sirlige stabler etterhvert, så jeg ga bort de eldste/ minst interessante til venner og bekjente som ville ha;)
    Mvh Birgitte

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online