14. januar 2013

13.01.13

Det var litt rart å døpe et barn igjen! Bare halvannet år siden forrige gang. For en hyggelig dag. 13.01.13 ble Daniels dag. Jeg har ikke brukt mye tid på forberedelser, men har jo kost meg med noen små detaljer som bordkort og litt dots. Inspirasjonen til bordkortene hadde jeg lagret lenge - etter å ha funnet nydelige bilder hos Katrine. Jeg hadde faktisk bilder av veldig mange av gjestene alene sammen med Daniel og syntes det var koselig med personlige bordkort. 

Enkel bretting av serviettene med bordkort som gjør jobben. Jeg likte kontrastene mellom de lyse og lette ballene og de harde sorte serviettene sammen med bordkortene, som er redigert i Photoshop og lysnet så mye som mulig.

Disse nydelige sakene er fra Miss Etoile. Skulle gjerne hatt huset fullt av dem!


Cake pops er og blir en vinner. Disse smaker så heavenlicious! En venninne har bakt og hun hevder det er ganske ukomplisert. Jeg føler alle sier det motsatte så jeg liker jo at at det finnes løsninger man kan klare å gjennomføre må jeg innrømme. Hvis hun snakker sant da. Noe jeg naturligvis velger å tro! Knis.

Takk til alle som bidro til at dagen ble helt fullkommen! 

21 kommentarer :

  1. veldig fine bilder!! Klem Alice

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått dåp :)
    Jeg også døpte etter 1,5 år. Koselig med tette barn.
    Nydelig du har ordnet til.
    Og så koselig med de bildene :)
    Ønsker deg en ny, fin uke.
    Her er influensa i hus, så vi ligger for det meste strekk ut på sofaen!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. så enkelt, men allikevel kjempelekkert:)
    Gratulerer med overstått dåpsdag.

    klemmer fra sassa

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult med personlige bordkort! :)

    SvarSlett
  5. Åh nydelige baller, eller hva man skal kalle dem:) Jeg har døpt 4 (!!!) barn med halvannet års mellomrom så siste gang i mai -12 sa presten : da sees vi vel mot jul i 2013:)))))
    Noe vi for øvrig IKKE gjør;) Haha!

    Ønsker deg en deilig uke, du har en så dus og fin feelgood blogg!

    Klem fra Bella, eller Fruen fra Havet:)

    SvarSlett
  6. Så fine bordkort og ellers veldig fint pyntet :) ha ei fin uke!:-)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med vel overstått dåp:)
    Høres ut som alt ble perfekt ♥
    Nydelige detaljer:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer og vel overstått dåp! Så fint! Bøyer meg i støvet med 1, 5 år i mellom, hihi.
    Finfine bordkort♡
    Har du en fin oppskrift på cakepops?
    Fin mandag og uke til deg. Klem Bodil

    SvarSlett
  9. Hei søte!
    Gratulerer så masse med sønnen :) Herlige detaljer og vakre bilder som alltid!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  10. Gratulerer med dåpsbarnet i går :)

    Så fint du hadde pyntet. Nydelig!

    Nyt dagene hjemme i permisjon. Jeg holder på med innspurten i oppussing, og snart kommer en tekopp-invitasjon hvis du har tid...

    Ha en super dag!

    Klem Kari

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dåpsbarnet! Så fint du har stelt i stand!! :)
    Senk skuldrene og nyt resten av mammapermisjonen :)

    Mari

    SvarSlett
  12. Gratulerer!!
    Synes det du har fått til er imponerende- med en liten en hjemme.
    Enda godt at du ikke har bakt de cake popsene;-)

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  13. Nydelig vennen!
    Kunne ønske jeg hadde sett dette før jeg hadde guttedåp,
    som jeg hadde hermet da ; )
    Guttene kommer til å ha så
    mye glede av hverandre, litt intenst nå - så blir det
    bra..velger jeg å tro ; )

    Nyt uken!
    KLEM

    SvarSlett
  14. Gratulerer så utrolig mye vel overstått dåp!!! :-)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med lillegutt, og for noen herlige dekorasjoner du har stelt i stad. Stilrent, men samtidig søtt :-)

    SvarSlett
  16. Lekkert!! :) Likte veldig godt bordkortene! :) Tror jeg må herme etter dere når vi skal ha dåp.. :) kanskje litt tidlig å tenke på siden babyen ikke har kommet ut ennå, men lov å planlegge litt ikke sant? ;)

    SvarSlett
  17. Heelt nydelig!
    Jeg blir så inspirert av deg,og blir glad hver gang du har poster ett nytt innlegg. Vi holder på med husbygging samtidig som vi venter på en liten gutt i mai. Mye på en gang, men veldig kjekt. Kommer nok helt sikker til å herme litt når det blir vår tur til barnedåp.
    Takk for alt du deler:)
    Muffinsformene hvor er de fra forresten?

    Nyt permisjonen i det fine været.

    -Ingrid

    SvarSlett
  18. Hei du.. Et litt rart spm kanskje,men hvordan er hverdagen med to tette?:-) Julia

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke rart spm i det hele tatt! Det går veldig fint når vi begge er hjemme, men når jeg er alene med de er det relativt kaotisk;-) men alt går jo! Cecilie

      Slett
  19. Husker du skrev at alle måtte påpeke at "to er som ti" ;-) Så jeg måtte bare høre :-) Forøvrig ikke den kjekkeste kommentaren å slenge ut til gravide damer ;-)

    SvarSlett
  20. Ja, det syntes jeg er en lite motiverende og hyggelig kommentar! For meg som var litt plutselig gravid igjen føltes det litt ekstra kjipt med sånne kommentarer når man er usikker fra før;-) føler absolutt ikke at to er som ti, men av og til er jo to på en gang mye altså. Det er det vel for alle i blant..

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online