14. august 2012

Last days of summer

Siste sommerdager må utnyttes! Her i helhvitt antrekk.. Det går i komfortable klær for tiden. Kroppen er tung og myke klær har førstepri. 


Det merkes godt at det kun er 6 uker igjen nå og jeg skal på ingen måte skryte på meg at formen er skikkelig god;-) Den har egentlig vært over all forventning til nå, men i helgen begynte vel energien å dale ordentlig for første gang. Husk give away, neglelakken er på neglene her og den er fantastisk!

Ønsker alle en fin sommerdag!


9 kommentarer :

  1. Nydelig dame du er. En flott blogg!!!

    SvarSlett
  2. Elisabeth H14 august, 2012

    Jeg synes du ser helt smashing ut! Flott er du med den fine magen :) Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kjenner til følelsen.. Her har jeg slitt med energimangel en god stund, ganske fortvilende i lengden! Men vi venter heldigvis på noe godt :) Du ser iallefall utrolig flott ut!!

    SvarSlett
  4. Åh så vacker du är!! Hoppas du njutit ordentligt av sista semesterdagen!
    Kram

    SvarSlett
  5. Ahh vilken super fin blogg. Lägger mig genast om följare. Så fina mamma kläder du har. Läckert.
    Ha det fint.
    Eva

    SvarSlett
  6. Du ser strålende vakker ut, og kler den fine kulen veldig godt:-)
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt Iphone dekselet ditt? Veldig fresh og fin farge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Naturligvis! Det er kjøpt på H&M til 39,90;-) Fnis. Løp og kjøp! Og takk til alle for hyggelige kommentarer<3

      Slett
  7. Så flott du er! Nydelig gravid!! :)

    SvarSlett
  8. Synes du kler deg veldig fint som gravid. Komfortabel og stilig! Liker bloggen din veldig godt. Mye artig for øyet :-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online