1. juni 2012

Coffee from a paper straw

Jeg lover. Det er ikke slutt på de gode gamle kvalitetsbildene fra NikonD40, men det blir litt hyppigere og enklere blogging med iPhonen av og til! Også blir jeg så glad av denne looken på bildene. Jeg koste meg glugg med en  hjemmelaget iskaffe  på sofaen i går kveld, sammen med strikketøyet. Elsker sugerørene fra Etsy, som får meg til å smile, men som egentlig ikke er så gode å drikke av. Fnis. Det er jo  p-a-p-i-r. Hvor praktisk er det i kombinasjon med væske? Ikke veldig. 


Jeg strikker rosa sokker til en fin liten jente som er kommet til verden. Skal vise dere senere, sammen med oppskrift. Det er en fin og overkommelig oppskrift. Love! Nylakkede Essienegler i fargen Marshmellow (like) og et glimt av den ikke rent lite fine forlovelsesringen min. Hihihi.. Fikk fin iskaffeinspo hos fineste Ida i går forresten.. 

God fredag! Kanskej vi blogges senere i dag også? Hvem vet. 

Ja, forresten. 2 ting. Jeg har ikke åpen Instagramprofil OG jeg er ikke Cecilie Lykke. Hun har en egen blogg her hvor du kan hente fin treningsinspo og egen Instagramprofil. Kommentarer fra meg hos dere er for eksemepl fra CecilieS lykke og ikke Cecilie Lykke, så vet dere alle det:-) 

2 kommentarer :

  1. Åh, fristende! Er også SÅÅ på iskaffebølgen om dagene, men har til nå laget en easy-versjon med isbiter, melk, litt sukker og espresso i et gammelt dolmioglass.. shake-shake-shake og melken skummer seg, og kaffen blir heeerlig! Mitt dessert tips er å spandere en skje vaniljeis og litt sjokoladesaus i kaffen!

    Ha en god dag!

    Klarise

    SvarSlett
  2. Skimter magen under der,som jeg lengter etter.F fikk jeg jo kose meg med i går,herlige han.Trampet rundt i heelt tom stue og fikk leke inne i garderobeskapene..latteren trillet:)Ha en deilig helg.Her står 30 års lag til K for tur,hurra!!!Knuseklem fra Vero

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online