29. mai 2012

Middagstips: hot tirsdagssuppe!

Min kjære imponerer stadig og han har satt seg noen fine mål for pappapermen. Blant annet å lage variert og ny mat. Nå har han testet en hot suppe med kokosmelk og svinekjøtt, som falt helt i smak! Den var spicy og skikkelig god.


Oppskrift finner du her. Vi hadde ikke kikerter, men den var supergod uten også. Tipper for øvrig at kylling er en god erstatning hvis du ikke har svin. På dag to brukte vi pølserester i (les: vi prøver å bli flinkere til å spise rester).

God middag!

3 kommentarer :

  1. mmm! Den så fristende ut :)

    SvarSlett
  2. Mmm... den så skikkelig digg ut! Jeg hadde ønska mannen min også hadde slike mål for pappapermen;) Hils mannen din og si at hans suppe så mye mer fristende ut enn matprat sin!:)

    SvarSlett
  3. Den ser digg ut :)
    Og vi forsøker også å bli flinkere å spise rester, jeg blir helt flau av å kaste mat når vi er for sløve til å lage det i tide og plutselig er den gått ut på dato...

    Ha en fin tirsdagskveld!
    Signe

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online