8. mai 2012

"Hjemme hos" oss

Litt rart å se seg selv på trykk, men utrolig gøy å se at Ann Helen og Solveig presenterer hjemmet vårt på en måte som møter min smak! Det er ikke gitt at man ville like det? Reportasjen er på trykk i siste  Rom 123.

En god frokost og artikkelen om sitt eget hjem som lesestoff på en tirsdag morgen var ikke så galt! Faktisk en ganske så koselig start på dagen.


Det er mange som liker bildeveggen og det er superhyggelig! Printet er et hur-enkelt-som-helst-DIY så lenge du har printer og noen fonter som passer din stil. Det er nok av inspirasjon der ute dersom man ikke har ideene selv.  Takk for hyggelige tilbakemeldinger på reportasjen!

Husk  give away!

17 kommentarer :

  1. Det var kjempe flott presentert. Koste meg med den på lørdagen.
    Fin lesing og flotte bilder ;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  2. Åhh, så gøy!! Da må jeg kjøpe ROM123 :)

    Kos fra meg

    SvarSlett
  3. Så gøy! Grattis! Skal definitivt kjøpe ROM123 i morgen.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Du har en nydelig blogg. Sitter og knoter med min egen og lurer på hvilken mal du bruker? Jeg kan tenke meg den som et utgangspunkt... :)

    Lyke til med baby i magen. Det er herlig med tette søsken.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk til alle! Nattugla; jeg har bygget opp malen min ved hjelp av HTML-koder så det er vel ikke en standard mal som ligger til grunn dessverre.. Lykke til me dutformingen!

      Slett
    2. Ok, takk! Klarte du det uten å kunne det fra før, eller har du sånn kunnskap?

      Der kom jeg jo opp som blogspotnavnet mitt... Pussig. Får sørge for å være avlogget for å være meg selv neste gang :)

      Slett
    3. Jeg kunne litt fra før, men brukte ekstremt mye tid på det.. Ble en del prøving og feiling! Men det hjelper å google for å få hjelp hos andre bloggere. Er så lenge siden jeg lagde den at jeg ikke husker helt hvordan jeg løste det for å være ærlig;-)

      Slett
  5. Så utrolig gøy da :)
    Må løpe å kjøpe Rom123 nå gitt.

    klem Jane

    SvarSlett
  6. Så stas! Leste artikkelen, synes de har presentert deg kjempebra med de fineste bildene! :)

    SvarSlett
  7. Bra blad, bra blogg, bra kombo :-)

    SvarSlett
  8. Leste artikkelen, og syntes de hadde valgt ut flotte bilder fra hjemmet ditt!

    :-)

    SvarSlett
  9. Endelig! GLÆR MÆ! :):)

    SvarSlett
  10. Ååå, så GØY!!
    MÅ kjøpe bladet i morgen og lese om dere:)
    Artig med slike hjemme-hos reportasjer.

    Så fint du var pyntet til bryllupet, du er så søøøt, hihi:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  11. Så artig da! Det må jeg kjøpe meg! Du har det så utrolig flott hjemme hos deg, så dette må jo bare være bra!

    SvarSlett
  12. Kjøpte i går!! :) Kjempefine sider om deres soverom! Flinke og søte du! Gleder meg til å se deg igjen snart. Har du tenkt noe på hva du vil gjøre forresten? Når og hvor?

    klem Nina

    SvarSlett
  13. Bladet dumpet ned i postkassen her hos meg, og jeg har spart det til helgen (hadde nok ikke klart det hvis ikke det hadde vært for skolearbeid herfra til uendeligheten) Men gleder meg som et lite barn til å lese bladet, og selvsagt til å se reportasjen fra deres hjem.. :)

    Fin fin dag til deg og dine
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  14. Tina Forselius (pikenavn: Bekken)24 juni, 2012

    Hei Cecilie! Så gøy å se at du blogger, og jeg er veldig imponert over bloggen din! Blir så inspirert av kreativiteten din, at jeg vurderer å begynne selv, men vet ikke om jeg tør... :)
    Uansett, ser ut som jeg blir en ivrig tilhenger :)

    Hilsen Tina

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online