18. mai 2012

Dagen derpå

En stor fordel med å ha barn (og å være gravid i tillegg) er at dagen derpå blir helt fantastisk sammenlignet med tidligere! Vi hadde en superkoselig nasjonaldag med en storfornøyd liten gutt i finstas, gode venner og (alt for) masse god mat og kaker. Akkurat slik det bør være. Ettersom vi hadde tapas hos oss og litt mange mennesker ble det en litt "praktisk" løsning hva angår borddekking. Sånn bir det av og til.


Håper alle koste seg glugg! I dag går jeg i gang med nye bakerunder og pynting med andre farger til helgens bursdagselskap. Puh. Gult er tema og det står selvfølgelig sjokoladekake og andre barnevennlige saker på planen. God helg!

6 kommentarer :

  1. Så flotte bilder! Visste ikke at du skulle ha en liten til! Gratulerer så masse!!! :) Spennende! Gleder meg til å følge med deg.

    Ha en super helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Vakre bilder!

    God helg:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Knallfine bilder, Cecilie!
    Du er så flink å sette sammen fiiine ting!
    Gleder meg til å se bilder fra det guletema.. når er den store dagen igjen.. ? (jeg har nok bladd meg bakover i arkivet ditt før du rekker å svare.. hihihi)

    yesyes.. jobbehelg på meg! Helt greit i grunn! Har hatt en fin dag sammen med barna i dag (planleggingsdag i barnehage/skole), så da tar jeg fatt på jobbenettene med ekstra energi :)

    Store klemmer

    SvarSlett
  4. Herremin som jeg gleder meg til feiring og sjokokaka di..sikle sikle!!!

    SvarSlett
  5. Bilder å bli glad av dette! :-)
    Nydelig!

    En god helg til deg!

    SvarSlett
  6. Praktisk og lekkert! Kan jo ikke bli bedre enn det! :)
    Fine bilder du deler (som alltid)
    Fin fin dag til deg og dine

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online