16. mai 2012

17. mai forberedelser

Da kan 17. mai bare komme! Maten er planlagt og kaken skal bakes i kveld. Koste meg med litt forberedelser i går og laget små flagg som bordkort. Fant også noen fine servietter på Åhlens med Norges farger, som fikk bli med hjem. 




Flaggene er laget av grillspyd og ark med printet motiv, sammen med Dymoen som har fått stå for navnene. Har dere gjort noen forberedelser jeg kan få inspirasjon av tro? Link gjerne i kommentar:-)

Happy onsdag og fin nasjonaldag til alle i morgen!

4 kommentarer :

  1. De flaggene er så fine!
    Jeg har laget noen innlegg med 17.mai tips:) Ta en titt hvis du vil :)

    Ønsker deg en riktig fin 17. mai!...tilfelle jeg ikke rekker innom i morgen;)

    SvarSlett
  2. Så koselig med flaggene:)

    Vi har nettopp hatt dåpsfest og bursdagsfest med sirkustema, skal se om jeg rekker å legge ut bilder i dag. Aldri hatt så vellykkede fester og crazy tema før, mye å gjøre, men avslappende likevel:)

    Lykke til og god 17. mai:)

    SvarSlett
  3. Veldig søte småflagg! :) er du på instagram mon tro? :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se det ferdige resultatet,Cecilie :) god 17.mai til deg.klem fra Camilla

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online