2. april 2012

Kyllingspyd og avocadolux

Da er det på tide med et kjapt, vårlig og enkelt middagstips! Vi kicket i gang grillsesongen for lenge siden (i boblejakken på verandaen) og nyter det. Denne middagen ble raskt til basert på rester i kjøleskapet. Kyllinggrillspyd marinert i honning, grillspyd med paprika og cherrytomater sammen med en potet- og avocadosalat. Supergodt!


Potet- og avocadosalat
Jeg lager alltid denne på feelingen, men her er ingrediensene;-)
Kokte poteter delt i terninger
Moden avocado i biter (helst masse)
Hvitløk (smak deg frem)
Fetaost
Vårløk 
Noen spiseskjeer mager kesam
Salt og pepper

Mix alt lett sammen. Jeg marinerte som sagt kyllingen kun i honning i mangel på annen marinade. Det ble faktisk kjempegodt! Fikk en søt og god smak. Enjoy!

5 kommentarer :

  1. Nam, nam, dette skal definitivt prøves i løpet av påsken!

    Riktig god påske til deg og dine, nyyyyt!

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  2. Åhhh, fikk skikkelig vann i munnen jeg nå.. Denne skal definitivt testes ut :)

    God påske snuppa!!

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Dette så og hørtes kjempegodt ut!

    God påske!

    SvarSlett
  4. Mmmm, det så snadder ut ja!!
    Jeg elsker kyllingspyd, og tipper det ble knallgodt med honning ♥

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    Honning og sennepsmarinert kylling er en hit her.

    God påske

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online