26. februar 2012

t.o.t.a.l latterkrampe

Jeg har funnet verdens morsomste blogg - takket være Henriette, som ler av det samme som meg og som jeg kan ligge på gulvet å le med - i krampe. Av bloggen du snart skal få se lo jeg så mye at jeg ikke klarte å stamme frem et ord da Oscar spurte hva jeg lo av. Jeg lo så mye og så lenge at han ble helt oppgitt. Det er det deiligste jeg vet! Ikke at han blir oppgitt, men å le. Jeg innehar den fantastiske egenskapen at jeg har humor (innbiller jeg meg i hvertfall, fnis) og kan le av de utroligste ting. Jeg anser meg også for å være utrolig rar - hvilket gjør hverdagen min morsommere enn mange andres (tror jeg). Svigerfar sier i hvertfall at det er et kompliment fra han at han mener jeg er den rareste han har møtt. Ler. Nok om det!

(Lånt hos Tegnehanne)

Jeg har jobbet hardt for å finne et utdrag som representerer Tegnehanne.no. Min nye favoritt. Problemet er at nesten alt er like morsomt og jeg ler meg helt blå av alt. Klarer ikke velge. Dere får nesten se selv. Her er for øvrig noen av mine STORE latterfavoritter: livet som emosjonelt tilbakestående,  intimleketøy og kjære fremtidige kjæreste. Hva syntes du? Hun vant Vixen Blog Awards så hun er ikke helt på jorde - for å si det sånn. 

God søndag!

9 kommentarer :

  1. Hahahaha :D eg elskar TegneHanne!♥ får fram latterutbrudd av ein annan verden her og! ;) og eg diggar alle dei innlegga du nemner ;) hihihi

    SvarSlett
  2. Den jeg titte på.. Jeg trenger så veldig å le om dagen:) takk for tips

    SvarSlett
  3. Jeg elsker den bloggen, tegningene er helt rå...

    SvarSlett
  4. Jeg vet! Ler så jeg griner og jeg kan tom begynne å le av å tenke på innleggene.
    Hun er utrolig dyktig og ikke minst hysterisk morsom.
    Ha en fortsatt fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hihi, jeg har fulgt bloggen hennes en stund, den er suuupermorsom! Beste humoren :-D

    SvarSlett
  6. Jeg liker også den bloggen. Digger stilen og humoren!

    SvarSlett
  7. hahaha!! herlig altså :-D

    SvarSlett
  8. Da har vi samme type humor. Jeg elsker bloggen hennes, den er genial å humor på høyt plan:)

    SvarSlett
  9. DÅN, hun er så utrolig morsom! Jeg merker også at jeg sitter med smilet fra øre til øre etterhvert som jeg leser, og latteren sitter løst her óg. Hennes skjeve blikk på livet er bare herlig!

    Jeg har fått høre helt siden jeg var barn at jeg ler lett og ofte. Det er jeg glad for. Bortsett fra de gangene når jeg er den eneste som ler på kino av noe som jeg finner utrolig morsomt i, men som andre kanskje ikke legger merke til. Mr. Sunhome har en utrolig ironi, og han får meg alltid til å le, spesielt av meg selv.
    Konklusjon: tror vi skal være veldig glad for at vi har evnen til å le lett. Den har hjulpet meg i mange tøffe situasjoner i livet.

    Ønsker deg en kveld med minst én latterkrampe!


    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online