8. februar 2012

Blog lovin´

Jeg prioriterer ikke mye tid på nett for tiden, så tiden til blog lovin´ blir litt liten, dessverre. Det er så mange FAB blogger der ute! Og jeg har mange favoritter. Her er noen av dem. 

Superdyktig fotograf. Mariell bor i London og er innom Paris. Jeg lever meg helt inn i hennes verden og bildene får meg til å føle at jeg opplever det hun opplever. Utrolig fint!



Nydelige bilder. Skjønn stil. Svensk (sukk så deilig). Det er fine Sofia som skriver. Imponerende! Visste du at hun er så heldig å ha 4 barn og fin mann? Kred. 



Elisabeth har verdens kuleste stil. Skulle ønske jeg kunne flyttet inn i loftsleiligheten hun, mannen og hennes lille Ole bor i. Hun har gjort den fantastisk! Må sjekkes ut. Asap. 



brinja københavn
Brinja driver en utrolig kul butikk i København. Den må besøkes neste gang jeg er der! Hun har en søt familie og tar de skjønneste bilder. Me like.



Enjoy.

6 kommentarer :

  1. Det er så gøy å finne blogger der det begynner å boble inni en av iver, kreativitet og oppslukthet(?) når man leser og ser bilder...

    Takk for tips, alltid gøy å finne nye blogger:)

    Ha en fin dag.Klem

    SvarSlett
  2. haha, så gøy! Jeg tipset om hjartesmil på Fjellby sin fb-side tidligere i dag. Om det Paris-innlegget. Tror vi har LITT samme smak :) :) :)

    Klem, L

    SvarSlett
  3. Wii! Takk Cecilie : )
    Så glad jeg ble nå!

    Håper du har verdens fineste dag,
    her ryddes det ; )
    KLEM

    SvarSlett
  4. ..joda, i aller høyeste grad gravid nå ; )
    Jente denne gangen -
    kjempespennende!

    Ha en finfin kveld : )

    SvarSlett
  5. Herlig at du deler disse utenlandske bloggerne. Jeg har ikke vært så flink til å surfe world wide, men det skjønner jeg at jeg må! :)

    SvarSlett
  6. Ahhh jeg er innom mange blogger men legger sjelden igjen spor, hopper fra den ene til den andre. Hav skulle vi gjort uten alle de fine bloggene? Trent? Ryddet? Sovet... ha ha ha ha!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online