5. september 2011

Happy monday!

Utrolige mengder vann fra himmelen disse dagene. Jeg tror jeg får benytte sjansen til å gjøre litt forefallende arbeid her hjemme. Det er deilig det også! Fant forresten denne nydelige lille notisboken fra Blafre som måtte med hjem. Gulfargen gjør meg glad.. 


Også et bittelite utsnitt fra vårt takkekort.. Veldig fornøyd med resultatet! Ønsker deg en deilig start på uken.. Jeg burde egentlig vært ute og kjøpt sprøytepose til å lage fine cupcakes med. Jeg skal nemlig bake til en kommende anledning og da kan det være greit med litt trening. Baking av cupcakes er jo blitt et eget fag, men jaggu skal det bli gøy! Blir det vellykket skal vi ikke se bort fra at de viser seg her inne.. 

11 kommentarer :

  1. God mandag til deg skjønning! Skulle ønske permen var igang, så kunne vi funnet på noe sammen <3
    Gleder meg veldig til at du legger ut bilder av gulv+ vegg! Love you

    SvarSlett
  2. Gult er kult.. Her regner det også, blir nesten våt bare av å se ut.. Iiik.. Takkekortet ser fint ut, er så kjekt å putle pånmed slikt.. ;)

    Kose deg med cupcake baking, her hos meg går det i skolearbeid med en presentasjon i morgen..

    Ønsker deg en fin fin dag, klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Så fine farger i bildene. Gult og lyseblått er utrolig flott sammen!

    SvarSlett
  4. God mandag!
    Ja, her i sør har himmelen jaggu åpna seg de siste dagene...ønsker meg så en solrik høst!!

    Jeg er ikke veldig dreven cupcakedronning, men det har gått overraskende greit med sprøyta...

    Ha en flott dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Hello frøken snupp!

    Send meg en mail om du var seriøs med putepratet ditt *ler*

    (idasussanne@hotmail.no)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Ja, den gule boken fra Blafre var virkelig en oppkvikker! :) Lykke til med cupcakesene, de blir sikker nydelige! klem

    SvarSlett
  7. Tack fina!!!
    Man blir så fylld av energi när man kommer in på din färgglada blogg!

    Ha en strålande måndag och lycka till med att laga cupcakes. Kommer sikkert bli superfina :)

    Kram

    SvarSlett
  8. Så fint det takkekortet så ut! Har du laget det selv? Hvis ikke, kunne du kanskje lagt ut linken? Må sende ut takkekort for min lille Ludvik sin navnefest- og det hadde jeg helt glemt! Takk for påminnelsen:)

    Utrolig fint navn på lillegutt, de var blant topp 3 hos oss også.

    SvarSlett
  9. Herlige farger, gult&lyseblått!Cupcakes er nydelig:(Vi feiret min datters dåp i går, med cupcakes fra http://www.smottgodt.no/. Helt fantastiske<3

    Takkekortet deres ser skjønt ut!Har du laget selv?!Tar i mot all tips da jeg er i gang med takkekort fra dåpen<3

    SvarSlett
  10. Takkekortene er fra kortshop.no:-) Jeg har trikset og mikset litt med mitt så det er ikke brukt standardfont og symbol.

    SvarSlett
  11. åh! jeg og prøvde meg på å kjøpe hvit tv, men gikk ikke gjennom her heller. Men det finnes tv med matt sølvkant , som er supersmal ;) godt alternativ :-)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online