3. september 2011

Gullnyheter

Jeg stakk innom showroomet til Storeys for leden (de ønsker kontakt med oss bloggere) og jeg ble helt frelst av tapetutvalget! Anbefaler å sjekke utvalget før tapetsering.. De har også gulvløsninger som er helt supre - og om ikke lenge skal jeg vise dere hva jeg har funnet på her i heimen. Tihi.. Utrolig hva husmoren får til i heimen mens far er på jobbreise! 

Jeg fikk med en del smekre prøver på tapetnyheter og jeg er frelst av disse. Små gulltall (over) og store gulltall med ugler inni mellom (under). De er så lekre i virkeligheten at jeg smelter helt. Dere husker kanskje den store rammen jeg kuppet på loppis som har stått tom i stuen (en stund var jo det veldig moteriktig, som de sier..). Nå er den ikke tom lenger og jeg er så fornøyd! Tapetene er snart å finne i butikk. 


Jeg skal legge ut noen bilder av rammen der den "bor", nemlig på tv-benken i stuen, som har fått en liten fornyelse. Sannelig på tide!


Jeg ble veldig glad for alle koselige kommentarer i går! Tusen tusen takk.. Også ble jeg så utrolig smigret av at nydelige Josefine har min blogg som en favoritt. Sjekk ut hennes bloggtips på Lifestyleblogs.

Håper alle har en fin helg. Jeg har virkelig elsket at det har vært inne-vær i dag. Har ikke vært ute av døren 1 sekund! Ganske ulikt meg - men helt fantastisk. I morgen er det loppemarked! Jippijaijai..

12 kommentarer :

  1. Superkule tapeter! Ser ut som rammen din kledde tapetet utmerket :)

    SvarSlett
  2. Så tøffe tapeter!!
    Og så stilig det ble i rammen:-)
    God lørdagskveld til deg:-)
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så kuule :) Vi skal jo tapetsere etterhvert, så dette bør jeg sjekke ut! Kanskje jeg burde ta kontakt med de, hadde vært spennende :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempe fine! Jeg blir gjerne med en dag. Rammen ogsaa er jo bare nydelig.

    Jeg skal paa KID ja - saa hyggelig om du blir med ogsaa. Mer jentekos - det liker vi <3

    God sondag. Spent paa og se loppefunnene dine. Jeg var en tur i gaar her i Drammen. Moro!

    klemmer

    SvarSlett
  5. Wow!! Det måste jag få tag i uggleälskare som jag är! Du är väldigt värd platsen på Josefines lista. Kram Emma

    SvarSlett
  6. Lovely idea! Have copied it from you today because I have the same wallpapers :) Great for my daughters´ rooms!

    SvarSlett
  7. Kule taperter!
    Elsekert takk og bokstaver:)
    Og gull er jo bare GULL!!!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  8. Hei!

    Her inne har jeg aldri vært, men helt klart en side jeg kommer tilbake til :-) Masssse inspirasjon, og jeg har allerede lest noen sider bakover!

    Ha en fin kveld, klem fra Lykkemamma

    SvarSlett
  9. PS. La deg til i bloggrollen min jeg :-)

    SvarSlett
  10. Åh det er så utrolig masse nydelige tapeter for tiden, jeg bare elsker å gå i butikken å se på alle de nydelige mønstrene og fargene :o)
    Ønsker deg en kjempefin uke :o)

    SvarSlett
  11. ÅÅ! Herlig tapeter. Takk for tips.
    Kanskje noe å pynte opp rommet til lillegull med? :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online