27. september 2011

Breakfast club og te for god søvn

Hei på dere! Bloggen lider litt under "no sleep"-konseptet som har dukket opp i vår verden, men sånn må det bare være. Vi er mye hjemme og prioriterer søvn fremfor noe annet. I dag har jeg testet yoghurtfrokost igjen, som i perioder er skikkelig craving her.


Min frokost i dag bestod av; yoghurt naturell, litt cottage cheese (som jeg fortsatt har dilla på), mager vaniljekesam, solsikkekjerner, havregryn, linfrø, gresskarkjerner og tørket banan. Tørket banan er bare alt for digg.. Inspirasjonen har jeg fått fra deg skjønne M. Teen er en relaxing variant fra Pukka. 


Jeg sverger til alle typer te som lover "calm" & "relax" om dagen da jeg har en tendens til å spenne meg og få skikkelig vondt i magen når jeg ikke sover. Ikke får jeg sove når jeg legger meg heller, men i går.. Da sovnet jeg! Takket være Twinings "blended til CALM". Den funket! Vår lille skatt får forresten nå hjelp av en tipp topp kiropraktor med noen låsninger han visstnok har i ryggen. Anbefaler alle å prøve dette hvis man opplever at barnet er urolig. Vi ante ingenting om at han kunne ha låsninger noe sted.. Nå krysser vi fingre for bedre søvn for han.

Har dere det bra? Jeg må bare innrømme at jeg ikke er oppdatert overhode i blogglandia for tiden. Jeg prioriterer å få lagt ut noen innlegg her, men det er nesten det. Håper å kunne titte innom dere igjen soon!

10 kommentarer :

  1. Hei. Håper dette med søvnen ordner seg snart. Vet selv hvor vanskelig alt blir med for lite søvn - og jeg har ikke barn.
    Hyggelig at du hiver deg me på utfordringen min. Håper det blir er magisk dag - og mer søvn ;)

    SvarSlett
  2. Hello søta!
    ...så da riktig på idyllisk ut :)

    Ønsker deg virkelig en goood natts søvn i nærmeste fremtid snupp!

    Ha en solfylt dag :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Mmmm, du lager så mye god frokost du;)
    FLinkis - tørket banan er jo sååå godt ja;)

    Håper dere snart får tilbake litt kvalitetssøvn, DET trenger man virkelig ♥ Hadde vært veldig greit om kiropraktoren kan hjelpe lillegutt litt ;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så bra lille får hjelp! Ikke lett å være liten:)
    Håper alt er bra med deg også, og at du snart for nok søvn :)

    Ha en fin dag1

    SvarSlett
  5. Kom over bloggen din mens jeg klikket meg rundt i bloggverdenen. Nydelige bilder. Legger meg til som følger for jeg vil gjerne titte mere inne hos deg.

    Ikke greit med lite søvn. Blir litt færre timer her også med ei lita frøken som er veeeeldig A-menneske og som dessuten sliter med å sovne inn. Hos oss er det manuell terapeut og fysio pga stiv nakke.
    Lykke til hos kiropraktor.
    Og håper du får en god natts søvn snart.

    SvarSlett
  6. Hei vennen!! Er så slitsomt når man ikke får nok søvn... Viktig at du gjør som du gjør, prioritere litt annerledes. Så på FB at Nina meldte deg på treffet!! Jippy!! Visst du sender meg Mail adr din, så kan jeg oppdatere deg der :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Det hørtes veldig godt ut! ;-)
    OIOI føler med dere!! Her hadde lillegutt kolikk til han var 5 mnd. Vi gikk til kiro to ganger i uka uten at det hjalp. Etter det gikk vi til osteopat og han ble helt fin. Takk og lov! Vi var helt utslitte. Så hjelper ikke kiro så anbefaler jeg osteopat ;-)
    LYKKE TIL!

    Klem Ellen

    SvarSlett
  8. Håper løsningen blir kiropraktoren! Jeg har aldri prøvd det, men har hørt mange solskinnshistorier av foreldre som endelig får sove! :)
    Jeg er også slik, spenner meg og stresser når jeg har fått for lite søvn. Nå har jeg begynt å perle, ja med Hama-perler! Det får meg til å slappe av og ikke tenke på noenting :)

    SvarSlett
  9. Så fin bloggen din er, og så nydelige bilder. Det ser kjempegodt ut med en så fin frokost! :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online