2. mai 2011

DIY: En ryddig hverdag?

Jeg hadde behov for en ny notatbok og har latt meg inspirere av flere av bloggjentene. Nå har jeg også kuppet tidenes notatbok hos Clas Ohlson! I tillegg til å kunne lage sin egen forside er boken delt inn i 4 deler. Fantastiske små ting - og da jeg så prisen, ja, da ble jeg helt paff... 39 kroner!

(Det turkise stoffet med hjerter er et mini sengesett jeg kuppet til knerten på loppis for 20 kr.. Loppis altså - good thing!)


Jeg har klippet ut glade ting fra blader og selvfølgelig brukt Dymoen på forsiden. Dymoen skal også brukes på skillearkene i boken når jeg finner ut hvordan den skal deles inn. Tenker at den skal gjøre hverdagen enklere med notes om avtaler, handleliste også videre.


Dette noe barnslige konseptet med klipp og lim minner mistenkelig om ting jeg og venninnene drev med på videregående, men man blir da glad av å se på disse fargene? Fnis.. 

Slik ser boken ut i butikk:

Enklere blir det ikke.. Du kan faktisk bare bruke et nydelige bilde av din lille, deg selv, din kjære eller noe annet og legge i mappen foran. Finito! Det var mandagens inspirasjon fra meg..  

6 kommentarer :

  1. Kjempfin notatbok. Har sett på de tidligere, og jeg har lett etter den på Clas men fant den ikke..
    Fin forside.
    Lykke til de siste ukene :)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  2. Takk for inspirasjon!! Springer til Clas Ohlson..

    SvarSlett
  3. Åh, NYDELIG forside!! Det minner meg helt sykt om "gode gamle dager" på vgs, da vi skrev ut flere bøker med notater til hverandre! Sukk, var tider det jenta mi... Gode minner. Og jeg har bøkene ennå! Vi burde titte i de sammen en dag og mimre! Love you. Din M

    SvarSlett
  4. Takk for inspirasjon, nå vet jeg akkurat hvor jeg skal etter middag! :) Krysser fingrene for at de har den inne her med meg da, er så typisk når man har sett noe på en blogg, og når man går på en butikk fra samme kjede her, så har de alt annet en akkurat den tingen jeg vil ha! haha.. Før hadde jeg ALLTID flaks, hva skjedde?! Kanskje den er tilbake i dag..

    Ønsker deg en fin dag videre..
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Kjempe lurt. Så ut som en passende str til å putte i veska også, hvis man plutselig kommer over en kjempe bra idé man bare må få notert ned. :0)

    SvarSlett
  6. Så utruleg fin ho vart, boka di! Må visst ein tur innom Clas Ohlson i næraste framtid...

    God tysdagskveld til deg! :)

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online